חזרתם מאימון כושר בחצות ואתם רעבים לחלבונים? לא הספקתם לטרוף משהו והבייביסיטר כבר חייבת לחזור הביתה יש משחק NBA בשלוש לפנות בוקר? מה אוכלים? אל דאגה, יש מי שעושים משלוחים בלילה

 

כל מי שחזר פעם הביתה אחרי הצגת חצות למקרר ריק מכיר את ההרגשה: בא לך משהו – לא חשוב איזה משהו – ואין. חובבי משחקי מחשב, כדורסל וספורט טלויזיה בכלל, מכירים את ההרגשה הזו גם: באמצע המשחק אתם חייבים לאכול, אבל אף אחד לא יקום למטבח, אפילו לא בשביל חביתה.

הפתרון למצבים האלה הוא שליחויות כמובן, אבל מי והאם מבצעים שליחויות בלילה? האם מטבחי המסעדות לא נסגרים אף פעם?

למרבה הפלא, יש לא מעט מסעדות ורשתות אוכל שלא נסגרות עד לשעות הקטנות. מסעדות אלה יבצעו משלוחים בלילה באזורים מסוימים בארץ. כמו תמיד – משלוחים בלילה מסוג זה יהיו מוגבלים לאיזורי הביקוש: בעיקר בערים הגדולות ובאזור המרכז.

מה בנוגע לכשרויות ומשלוחים בלילה? בניגוד למגבלה על איזורי המשלוחים בלילה, משלוחים בלילה של מסעדות רבות לא מוגבלים לאוכל כשר או לא כשר. תוכלו למצוא בקלות גם מסעדות כשרות ורשתות שמבצעות משלוחים בלילה, שלא כוללים כמובן משלוחים אחרי כניסת השבת או חג.

אילו סוגי מסעדות ואילו מקומות מבצעים משלוחים בלילה?

מן הסתם, רוב, אם לא כל, המסעדות ורשתות המזון המהיר שמבצעות משלוחים בלילה ועמוק אל תוך השעות הקטנות של הבוקר, הן מסעדות שפונות לקהל צעיר. כך אנחנו יכולים למצוא ברשימות רשתות של פיצריות – גם בפריסה ארצית – מסעדות המבורגרים, פיצריות רבות ועוד. בין המסעדות שמבצעות משלוחים בלילה אפשר למצוא גם מסעדות כריכים וכמובן שאפשר למצוא בינהן גם מסעדות אסיאתיות ומסעדות איטלקיות.

עד אילו שעות מבצעים משלוחים בלילה?

קשה לקבוע, אבל מסעדות שפתוחות 24 שעות עשויות לבצע שליחויות במשך כל שעות הפעילות שלהן. התפריט עשוי להשתנות, אבל לא בהכרח. מסעדות אחרות מבצעות ברוב המקרים משלוחים בלילה עד השעה שתיים בלילה או עד ארבע לפנות בוקר. בימים העמוסים – ימי חמישי ושישי – מבצעים רוב המקומות משלוחים עד שעות מאוחרות יותר.

האם מחירי משלוחים בלילה שונים ממחירי משלוחים בשאר שעות היממה?

ברוב המקרים – לא. מחירי משלוחים עשויים לנוע סביב 10 ש"ח, תלוי ברשת או במסעדה ובמדיניות שלהן. עשוי להיות מינימום להזמנה – כמו לאורך שעות היממה האחרות. מה שכן, אם אתם מזמינים משלוחים בלילה, דעו שנהוג לתת לשליח טיפ קצת יותר גבוה מהרגיל.