חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

שירותי הסעות נכים באזור ירושלים והסביבה

(7 תוצאות)
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
א.ס. הסעים בע"מ
א.ס. הסעים בע"מ
טלפון: 02-5868333
המרפא 1, ירושלים
ותק ונסיון של 12 שנה בענף באישור משרד התחבורה וקצין בטיחות בתעבורה, ברשות החברה כ-70 רכבים חדשים וממוזגים, שירות אמין, אדיב ומקצועי. הסעות נכים עם מעלון לכסא גלגלים. אוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוסים, הסעות קבועות. הסעות לתלמידיםן, עובדים, רשויות, תיירים, הסעות למוסדות ומפעלים
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
אבו סנינה טורס
אבו סנינה טורס
טלפון: 02-6283343
סולטאן סולימאן 13, ירושלים
ייפתח מחר בשעה: 08:00
הסעות לקבוצות ומשפחות. הסעות לכל חלקי הארץ. הסעות למפעלים, למוסדות חינוך, טיולים, מדריכי טיולים ועוד. רכבים חדשים ומפוארים המציעים שירותים מתקדמים (DVD) עם נהגים מקצועיים!
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
מוניות לב ממילא - מוניות גדולות
מוניות לב ממילא - מוניות גדולות
טלפון: 076-8019111
צור בחר, ירושלים
ייפתח מחר בשעה: 09:00
״רמי היה ממש נחמד, בא עם אוטו גדול ומפנק, קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שירות נעים״
מוניות נגישותמוניות נגישות
(3 המלצות)
צפרירים 42, צפרירים
בתאום מראשמצא לי נהג מתאים בזמן מעכשיו לעכשיו תוך 10 דק' היה לי נהג עם רכב מותאם לכיסא גלגלים ממונע. שירות מדהים. ואפילו התקשר לוודא שה
גלריהגלריה
אילן מונית נגישה לנכים- הסעות לנכיםאילן מונית נגישה לנכים- הסעות לנכים
אביגדורי 2, ירושלים
פתוח עד השעה: 21:00אילן בעל מונית נגישה לנכים עם וותק רב שנים, מבצע הסעות לכל יעד ולכל מטרה: הסעות קבועות, הסעות מזדמנות, הסעות לנתב"ג והסעות לכ
א.א. הסעות ירושלים - הסעות לנכים ומוגבלי תנועה ..א.א. הסעות ירושלים - הסעות לנכים ומוגבלי תנועה ..
(4 המלצות)
איסלנד 1, ירושלים
בתאום מראששירות מצויין
ריאד מיניבוס ציבורי ( 16 נוסעים)ריאד מיניבוס ציבורי ( 16 נוסעים)
ראס אל עמוד, ירושלים
פתוח עד השעה: 22:00מחפש מונית? ריאד בעל מונית נגישה לנכים של 4 מקומות עם ניסיון רב שנים, מבצע שירותי הסעות לנתב"ג ולכל חלקי הארץ. השירות ניתן לל

איך יכולים נכים ובעלי מוגבלויות שאין ברשותם רכב מתאים, להתנייד ממקום למקום בתוך אזור ירושלים והסביבה או מחוצה לה? הפתרון הוא לעשות שימוש בשירותי הסעות לנכים. אלה קיימים במספר צורות - ממוניות מותאמות ועד וואנים גדולים. 
קיימת אפשרות לנכה לרכוש רכב ללא מיסים, דבר שמקל מאוד על ההוצאה ומקטין אותה בשיעור ניכר. למרות זאת, יש בהחלט בעלי מוגבלויות שאין להם רכב. במקרים אחרים, מדובר לעיתים במצב מוגבלות זמנית, כמו לאחר תאונה או פציעה אחרת. במקרים כאלה אדם עשוי להיעזר בכיסא גלגלים ויהיה לו לכן צורך בהסעה מיוחדת. 
הסעות לנכים עם כיסא גלגלים קיימות בארץ במספר צורות. אפשר למשל לשכור רכב מסחרי שהותאם לצורך זה ומאפשר הסעה של הנכה עם שלושה מלווים. כך יכולה למשל משפחה שלמה לנסוע לטיול או לביקור משותף, גם אם אין לה רכב מותאם. 
בישראל קיים חוק הנגישות, שמגדיר כיצד מנגישים מקומות, מבנים ואתרים למי שיש להם מוגבלויות שונות. בין השאר מוגדרת למשל גם הנגשה של תחבורה ציבורית. במסגרת הרפורמה בנושא זה ניתנו תמריצים לרכישת מוניות לבעלי מוגבלויות. כך ניתן היום ניתן להזמין שרות למרחקים קצרים או עירוניים, כמו במקרה של מוניות מותאמות. אלא מבצעות לעיתים קרובות הסעות לבתי חולים או לטיפול רפואי, אבל גם לכל מטרה אחרת, בהתראה יחסית קצרה. 

 

הסעות לנכים באזור ירושלים והסביבה בוואנים גדולים

אפשרות נוספת של מתן שירותים לבעלי מוגבלויות, הוא שימוש בקו קבוע, שבו הרכב אוסף מספר ילדים מבתיהם ומביא אותם לבית הספר. בנוסף, אם מספר ילדים רוצים לצאת לטיול משותף למשל, אפשר להשתמש באותם וואנים גדולים, בהם ניתן להסיע מספר נכים עם כסאות גלגלים. 
כדאי לדעת שמלבד גופי הסעות פרטיים ונהגי מוניות מותאמות, גם ארגון יד שרה מפעיל כמה עשרות ואנים וכלי רכב להסעת נכים. פריסת השירות היא ארצית ופועלת רק בימי חול. התשלום ברובו מסובסד על ידי יד שרה ודורש השתתפות עצמית. 
 

המשך קריאה