חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

שירותים לעורכי דין במגדל העמק

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור מגדל העמק
גידורים-דואר משפטי מהיר
גידורים-דואר משפטי מהיר
טלפון: 076-8025352
פתוח 24/7
החברה מתמחה בהגשות לבתי משפט, הוצאות לפועל, כנ"ר, טאבו, תמלול ותרגום לבית משפט, צילום תיקים וכמובן במסירות משפטיות. החברה מורכבת מ 26 עובדי צוות מסורים ומקצועיים הפרוסים בכל הארץ בנוסף צוות משרד, עורך דין, חוקר פרטי דבר המאפשר לנו להיענות לכל בקשה ושליחות בהולה. אנו עובדים עם מגוון לקוחות.
נותן שירות באזור מגדל העמק
טובי הקלדות ותרגומים
טובי הקלדות ותרגומים
טלפון: 076-8166012
האפרסק 13, ראשון לציון
פתוח עד השעה: 20:00
שירותי הקלדה ועריכה של עבודות ומסמכים, מכל הסוגים (אקסל, וורד) שרותי תרגום למאמרים ומסמכים, באנגלית וצרפתית לשני הכיוונים, עריכת מצגות כולל אפקטים הקלדה של ספרי קריאה, ספרי לימוד, מבחנים, חוברות, פרוטוקולים וחוזים. השירותים ניתנים לבעלי עסקים, מכללות, בתי ספר, סטודנטים ולקוחות פרטיים. קלדנות, עריכה לשונית, עריכת מצגות, תרגומים
נותן שירות באזור מגדל העמק
רוני אשכנזי חוקר פרטי באילת
רוני אשכנזי חוקר פרטי באילת
טלפון: 076-8898947
סיוון 2, אילת
פתוח 24/7
רוני אשכנזי חוקר פרטי מוסמך באילת ובעל משרד חקירות באילת , מציע מגוון רחב של פתרונות בתחומי החקירות הפרטיות והעסקיות, בדיקות פוליגרף ברישיון ע״י בודק מוסמך. הודות לניסיונו הרב, ברשותו כל הכלים והאמצעים לחשוף את האמת, רק את האמת ואת כל האמת עבורך. רוני אשכנזי חוקר פרטי באילת ותיק ומנוסה, החבר בלשכת החוקרים הפרטיים ויוצא משטרת ישראל בתפקידים בכירים. רוני אומר ״חוקר פרטי בנוי על ערכי ליבה של כבוד, מסירות ומקצועיות״.

עסקים נוספים נותני שירות באזור מגדל העמק

נותן שירות באזור מגדל העמקאגוז פלוסאגוז פלוס
פתוח 24/7חיים לנקרי, חוקר פרטי ובעלים של חברת חקירות אגוז פלוס, המומחים לחקירות מורכבות עם ניסיון למעלה מ-27 שנה בתחום החקירות, מביא ע
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום שירותים לעורכי דין במגדל העמק העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום השירותים לעורכי דין. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות במגדל העמק וגליל תחתון והעמקים או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.