רקדי, רקדי כלה

להרגיש נוח בשמלת הכלה

צבעה הלבן של שמלת הכלה הוא סמל לטוהר ולקדושה המיוחסים למעמד החופה ולטקס הנישואין. לא כל הכלות בוחרות כיום להינשא בשמלה בצבע לבן אבל עדיין כאשר חושבים על כלה ביום חתונתה, זו הדמות העולה לנגד עינינו – אישה לבושה בשמלה לבנה מפוארת.
לכול הכלות חשוב כמובן להיראות נפלא ביום החתונה, אבל מכיוון שמדובר באירוע לא קצר הכולל: קבלת האורחים, טקס החופה, ארוחת ערב וריקודים, חשוב לא פחות להרגיש בנוח לאורך כל האירוע.

אז איך תוכלי להרגיש נפלא גם ביום החתונה?

עיצוב השמלה – יום החתונה הוא אכן יום מיוחד במינו אבל כדאי לזכור שהכלה ביום חתונתה היא עדיין אותה אישה שהייתה לפניו ותהיה אחריו – אם מדובר בבחורה הרגילה בשמלות אווריריות, לא כדאי דווקא ביום הזה לבחור בשמלה צמודה ואם מדובר באישה המעדיפה תמיד לכסות את רגליה, יום החתונה אינו היום המתאים לניסויים בשמלה קצרצרה – כדאי לזכור שהשמלה צריכה להתאים לא רק למבנה גופה של הכלה אלא גם לאופייה ולהעדפותיה. אבל גם מבנה הגוף מהותי להרגשת הנוחות, ולכן חשוב שהתופרת או המעצב המכינים את השמלה המיוחדת, יתחשבו במבנה הגוף של הכלה המיועדת ויתאימו לה את השמלה שתחמיא לה ובו בזמן – תגרום לה להרגיש הכי חופשי שאפשר.
הנעליים שלך - נעליים שטוחות יכולות להיות נפלאות להרגשה הנוחה בתנאי שלא יגרמו לשובל השמלה להיגרר על הרצפה. נעלי-עקב טובות רק למי שרגילה לצעוד בהן במשך שעות ארוכות ואף לרקוד עמן.
אקססוריז – גם את האביזרים שילוו את השמלה – תכשיטים ואביזרי שיער, כדאי להכין ולבדוק מראש כדי להיות בטוחים שהם מתאימים לשמלה מבחינת מראה ועיצוב וגם מבחינת הרגשה. עגילים ארוכים יכולים להיות יפים במיוחד בתנאי שלא יסתבכו ברצועות השמלה.
להכין את הגוף – ישנן כלות רבות הפוצחות בדיאטה או בסדרת טיפולים קוסמטיים לקראת החתונה אבל גם אם בחרת שלא לעשות זאת – חשוב לזכור שכדי להחמיא לשמלה המיוחדת שבחרת ולדאוג שהנוחות שלך במהלך האירוע תהיה מקסימאלית חשוב לבחור מוקדם ככל האפשר בגדים תחתונים טובים ומתאימים לאירוע, במידה, בגזרה ובצבע ולנסות אותם טרם יום החתונה כדי להיות בטוחה שהם גורמים לך להרגיש הכי טוב שאפשר.
לסיכום – נכון שאומרים שכאב הוא תנאי הכרחי כדי להרגיש יפה אבל ביום שכולו שלך, עדיף שתרגישי רק שמחה ומאושרת וששמלת הכלה שלך תהיה הכי נוחה ונעימה שאפשר, כמו חיבוק נעים מבד לבן.