החלטת שאת רוצה בניית ציפורניים? מלבד ההתלבטות בקשר לשיטת הבנייה והמחיר, ישנם כמה דברים קטנים יותר שכדאי לדעת: אולי את לפני חתונה או רוצה להתאים את הבנייה לתכשיטים, למשל?

בניית ציפורניים לכלות – טבילה במקווה

כל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום כלולותיה, ויד מטופחת ויפה מצטלמת היטב מתחת לחופה. כלות רבות מתלבטות בשאלה האם מותר לטבול במקווה עם בניית ציפורניים או לא. זאת בגלל איסור 'חציצה' שיש בטבילה במקווה.

מה עושים אם כך? ובכן, הדברים תלויים מאוד בבלנית של המקווה המסוים: עקרונית אין בעיית טבילה עם בניית ציפורניים, ובלבד שיהיה מילוי עם סילר, וללא לק. באופן כזה אין 'חציצה' והטבילה מותרת. ולמי שמתלבטת אם מותר לק ברגליים או מחזק ציפורניים, אז כמובן שגם כאן – אסור לק או מחזק, בגלל אותו עניין חציצה. מעשית, במקומות רבים הבלנית מתירה בניית ציפורניים גם עם אבנים או קישוטים אחרים, והיא עשויה להעלים עין. כלה שהנושא כולו חשוב לה, תטבול לכן יומיים לפני החתונה ואת בניית הציפורניים תעשה רק יום לפני האירוע עצמו.

סגנונות בניית ציפורניים לכלות

כאמור, ידי הכלה מושכות הרבה תשומת לב ומצטלמות הרבה בערב החתונה: מראה היד והטבעת בקידושין וחופה הם חלק חשוב מאוד, שלא להזכיר צילומים עם אורחים וריקודים. רבות מהכלות מתלבטות באיזה סגנון בניית ציפורניים לבחור: האם במראה קלאסי פשוט – ציפורן בגוון טבעי עם פרנץ', למשל – בנייה לבנה או בנייה עם קישוטים שונים. כאן, המגוון עצום וניתן לבחור בין אבני סברובסקי – יקרות אך נוצצות ביותר – ואבנים פשוטות או מגוונות אחרות. יש כלות שמעדיפות פנינים כקישוטים, ובכל מקרה ההמלצה היא להתאים את הכל לאיפור הכלה ולשמלת הכלולות: הכל צריך להיות מאוזן, ושלא יהיה מצב שבו בניית הציפורניים גונבת את ההצגה מהטבעת או מאותו תכשיט משפחתי שהחותנת העניקה כמתנת חתונה...

התאמת בניית ציפורניים לתכשיטים

כל אשה והסגנון שלה. לא סביר שמישהי שאוהבת תכשיטי פנינים קלאסיים, תבחר דווקא בבנית ציפורניים בסגנון צבעוני ורעשני. מנגד, בניית ציפורניים עם אבנים צבעוניות, תראה אולי טוב על בחורה צעירה, ופחות על אשה מבוגרת.

בבניית ציפורניים, חשוב מאוד להתאים את הבנייה עד כמה שאפשר לאופי התכשיטים הרגילים אותם עונדים. טכנאיות ציפורניים טובות ויצירתיות ידעו להתאים את העיטורין והציורים שלהן לאופי של הלקוחה וגם לתכשיטים שהיא עונדת. הדברים קלים יותר אם עושים בניית או הדבקת ציפורניים מיוחדות לאירוע, כיון שאז ברור אילו תכשיטים ייענדו.