מחיר ריצוף גרניט פורצלן

גרניט פורצלן הינו חומר ריצוף בעל יתרונות רבים: הוא עמיד וחזק, כמעט ואינו דורש תחזוקה ומגיע בשלל עיצובים. תהליך התקנת הריצוף הוא מורכב ודורש מקצועיות ודיוק. 

כמה עולה ריצוף גרניט פורצלן?

מחיר התקנת ריצוף גרניט פורצלן נע בין 280 ל- 400 שקלים למ"ר. אם מדובר בדירה חדשה ואין צורך לעקור ריצוף קיים, המחיר יהיה זול יותר. אם מדובר באריחים שאינם בגודל סטנדרטי (קטנים או גדולים מהרגיל) – ההתקנה תהיה מסובכת יותר, ועל כן המחיר יתייקר. 

מהם אריחי גרניט פורצלן?

אריחי גרניט פורצלן מיוצרים בתהליך מיוחד. לצורך הייצור, משתמשים בפורצלן המעורבב עם חרס, חול, דבק וחומרים נוספים. החומרים נגרסים בצורה דקה במיוחד ונדחסים בלחץ גבוה. אופן הייצור הייחודי תורם לעמידות וחוזק האריחים. 

ריצוף גרניט פורצלן מגיע בשלל צבעים, בצורות ובגדלים שונים. החומר יכול להידמות לחומרים אחרים כמו פרקט או אבן. הוא פופולרי במיוחד בשל חוזקו, עמידותו ומחירו. 

אופן ההתקנה 

התקנת ריצוף גרניט פורצלן דומה להתקנת אריחים אחרים. עם זאת, גרניט פורצלן דורש דיוק רב בעת ההדבקה. בשלב הראשון, יש לפרק את הריצוף הקודם ולנקות לחלוטין את השטח משאריות בטון ופסולת. לאחר מכן, יש למרוח על הקיר או הרצפה חומרי איטום שונים. 

בשלב הבא, יש להדביק את האריחים בצורה זהירה ומדויקת. יש לשמור על רווח מסוים בין אריח לאריח, בהתאם להוראות היצרן. לבסוף, יש למרוח רובה בין האריחים: חומר המסייע לאטימות הריצוף. 

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לשיפוצים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות