מחיר נקודת חשמל

מחיר פתיחת נקודת חשמל חדשה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. סוג הנקודה, מספר המוקדים ועבודות תשתית נלוות, אם יש צורך בכך, ישפיעו על המחיר וכן על משך העבודה. 

כמה עולה נקודת חשמל חדשה?

התקנת נקודת חשמל רגילה תעלה בין 300 ל- 500 שקלים. שקע כוח ישיר יעלה בין 450 ל- 650 שקלים. לבסוף, שקע תלת פאזי יעלה בין 800 ל- 1200 שקלים. אם יש צורך בהתקנה של מספר נקודות במקביל, בדרך כלל תינתן הנחה במחיר. 

כמו כן, אם יש צורך בעבודות תשתית נלוות, כמו חציבה בקיר לצורך חיווט חוטי החשמל, תיתכן תוספת במחיר של 200 עד 400 שקלים לנקודה. 

מתי צריך נקודת חשמל חדשה?

פתיחה של נקודת חשמל חדשה נעשית במספר מקרים. ראשית, כאשר הבית עובר שיפוץ כולל ומיקום הקירות משתנה. מקרה נוסף הוא כאשר מעוניינים למקם מכשירי חשמל חדשים במקום שאין בסמוך אליו נקודת חשמל. 

אילו סוגי שקעי חשמל יש?

קיימים סוגים שונים של שקעים ובהתאם להם משתנה מחיר ההתקנה. שקע רגיל הינו הסוג הפשוט ביותר, המתאים למכשירים חשמליים בעלי צריכה נמוכה או בינונית. שקע כוח ישיר, לעומת זאת, מתאים למכשירים בעלי גוף חימום, כמו תנור. 

סוג נוסף הינו שקע תלת פאזי המתאים למכשירים בעלי צריכת חשמל גבוהה, כמו מזגנים. התקנה של שקע מסוג זה היא מורכבת יחסית ולכן מחיר העבודה יקר יותר. 

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לשיפוצים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות