מחיר התקנה גוף תאורה שקוע

התקנה של גוף תאורה שקוע היא מורכבת יותר מהתקנת גופי תאורה אחרים. לכן, יש להיעזר בחשמלאי מוסמך לשם ביצוע העבודה. המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה. 

כמה עולה התקנת גוף תאורה שקוע?

מחיר התקנת גוף תאורה שקוע נע בין 250 ל- 400 שקלים. המחיר כולל את הכנת הקיר, חיווט החוטים וההתקנה, אך לא את גוף התאורה עצמו. לרוב תינתן הנחה במחיר בעת התקנה של מספר גופי תאורה במקביל. 

מה הוא גוף תאורה שקוע?

ישנם מספר סוגים של גופי תאורה: תלויים, צמודים לתקרה/ קיר וגופי תאורה שקועים. גוף שקוע הוא כזה המוסתר מאחורי קיר או תקרה, בתוך נישה. 

תהליך ההתקנה דורש ניסור של הקיר או התקרה ולכן ברוב המקרים הוא מותקן בקירות או תקרות גבס. במקרים מסוימים, ניתן להתקין את הגוף גם בקיר בטון. 

תהליך ההתקנה

ראשית, על החשמלאי לערוך מדידות של הקיר ולבדוק כי לא עוברות בו תשתיות, על מנת לחצוב בו ללא בעיות. לאחר מכן, יש לנסר את הקיר או התקרה בגודל המתאים. זוהי עבודה מורכבת הדורשת ידע וניסיון. 

בשלב הבא יש לקדוח חורים בקיר ולחווט את חוטי החשמל. לפני כן, על החשמלאי להוריד את מפסק הזרם הראשי על מנת למנוע סכנת התחשמלות. בשלב האחרון יש להרכיב את גוף התאורה למקומו ולחברו לחשמל. 

לעיתים, יש צורך בהכנה מוקדמת של גוף התאורה. אם מדובר בפסי לדים, למשל, יש למדוד ולחתוך אותם לגודל הרצוי. כמו כן, יש להדביק את הלדים בתוך התקן אלומיניום ייעודי טרם הרכבתם בקיר.

 

*המחירון בגדר המלצה בלבד, ייתכנו שינויים במחירים בהתאם למורכבות העבודה*

מחירים מומלצים לשיפוצים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות