בין אם מדובר על שיפוץ "כפוי" כתוצאה מליקויים המחייבים תיקון ובין אם מדובר על שיפוץ אשר נועד להפוך את הדירה ליפה, מחודשת, מודרנית ואולי אף גדולה יותר, הרי שבכל מקרה של שיפוצים  חשוב לבחור באנשי המקצוע המתאימים.  "סמוך עלי, אני אבצע את כל העבודות ואתן לך מחיר מיוחד" הוא משפט נפוץ מאוד בימינו, אך למרות שבתחומים מסוימים בחיים ריכוזיות היא מומלצת, הרי שדווקא בתחום מורכב כגון שיפוצים מומלץ לפזר את העבודה בין אנשי המקצוע השונים. כל אחד על פי התמחותו הספציפית.  להלן עשרה בעלי מקצוע שחובה לבחור אותם בקפידה לפני התחלתו של כל שיפוץ.

צבעי

צבעי הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר שכן טעות קטנה במרקם ובאחידות הצבע עלולה להתגלות רק שעות לאחר סיום העבודה ולהרוס את יופיו של כל שיפוץ. חשוב לבחור בצבעי אשר עובד בצורה מסודרת, מגן על הרצפה, הפנלים ושאר רהיטי הבית מפני צבע. כיום אף ניתן למצוא צבעים אשר עוסקים בצביעה דקורטיבית שתהפוך את הדירה שלכם לאטרקטיבית ומיוחדת.

גגן

גגן מוסמך ובעל ניסיון יבנה וישפץ עבורכם גג לתפארת. הקפידו לבחור בגגן אשר מתמחה בכל סוגי הגגות: החל מגגות מרוצפים, דרך גגות רעפים ועד למרפסות גג. גגן מקצועי גם ידע לטפל בכל העניינים שכרוכים בבניית הגג כגון איטום, ניקוז וכמובן העיצוב.

איטום

כאשר ביתכם עובר שיפוצים, עליכם להיות בטוחים כי העבודה נעשית בצורה שתמנע הפתעות לא רצויות בעתיד. איטום נכון הוא אחד הדברים היותר חשובים. בחירה באיש מקצוע מתאים, תעזור למנוע חדירת רטיבות מהגג אל תקרת ביתכם, תופעה לא רצויה אשר עלולה לגרום להופעת פטריות ועובשים, התקלפויות צבע וצורך בשיפוץ מחדש.

אינסטלטור

אינסטלאטור מקצועי יוכל לעזור לכם לשנות את המבנה ודרכי ההסתעפות של צנרת המים והביוב  (יצירת וביטול נקודות צנרת) וטיפול בצינורות סתומים, נוזלים או בלויים. שיפוץ אשר אינו מבוצע באמצעות אינסטלאטור מתאים, עלול להסתיים בפיצוץ, נזילה או סתימה, מה שיגרור את שבירת הקירות שוב פעם מחדש.

זגג – מתקין חלונות

חלונות אלומיניום הינם ללא ספק החלונות המבוקשים ביותר כיום. על הזגג שתבחרו במהלך שיפוצים להציע לכם את כל סוגי חלונות הניתנים להתקנה בביתכם ואת כל האפשרויות הנלוות- צורות, עיצובים, מנגנונים, נעילות ואבטחות. ככל שעבודתו של איש החלונות תהיה טובה יותר, כך תזכו ליהנות מהחלונות זמן רב יותר – זיכרו כי החלפת חלונות צריכה להתבצע לעיתים נדירות!

מתקין דלתות

בין אם מדובר על דלתות כניסה, לחדרים, לגינה או ליציאה למרפסת, רק מתקין מקצועי יוכל להתאים את הדלת השימושית, היפה, המעוצבת והפרקטית ביותר לביתכם. מגוון הדלתות לבחירה הוא עצום וכולל שימוש בעץ, פלדה, זכוכיות ומנגנוני ביטחון מתקדמים. בחירה במתקין לא מקצועי עלולה להשאיר אתכם עם דלתות רעועות וחורקות שאינן נסגרות כהלכה.

ריצוף

רצף אחראי על הכנת פני השטח בצורה האופטימאלית לקראת הנחת המרצפות והתקנתן כמו גם על מתן המידע השלם אודות סוגי ריצוף שונים אשר יכולים לשמש בביתכם (שיש, חרסינה וכו'). רצף מנוסה ובעל ידע להתאים עבורכם את המרצפות הנכונות ולא ישאיר אתכם להתמודד עם מרצפות מתנדנדות ועקומות בסיומם של שיפוצים.

חשמלאים

שיפוצים הינם הזדמנות מצוינת לשפר ולייעל את מערכת החשמל הקיימת בביתכם :
•    הזזה ויצירת נקודות חשמל.
•    הגדלת הפאזות (מעבר לתלת פאזי).
•    קבלת אישורים מהרשויות המקומיות.

חשמלאים מקצועיים ידעו לתת מענה לכל בקשה ותקלה במהלך שיפוץ ואף יוכלו להשיג כל אישור במהירות הדרושה.

עבודות עץ ופרקטים

עבודות עץ ופרקטים הוא תחום שנכנס לתודעה רק לאחרונה. בעל מקצוע רציני ידע להציע לכם אינספור אפשרויות שישתלבו בכל שיפוץ:
•    פרקטים בחדרים.
•    תכנון והתקנת דקים.
•    הקמת פרגולות.
•    יצירת אלמנטים מעץ – מחסנים, גדרות, שערים.