כל חתן וכל כלה רוצים להגיע לחופה כשהם בשיאם, גם כדי שהערב החד פעמי (אפילו למי שזו לו חתונה שנייה…) יהיה מושלם וגם כמובן על מנת שהתמונות יהיו מפרגנות ושסרט הווידיאו שמנציח את החגיגה יהיה כזה שכיף לצפות בו.

בהתאם הולכים ומתרבים המקרים שבהם במסגרת היערכות לחתונה, עוברים האו-טו-טו נשואים טיפולי רפואה אסתטית. 

הלבנת שיניים ויישורן 

במהלך חתונה, כל חתונה, הפעולה השגורה ביותר של החתן והכלה היא לחייך - כך שאין פלא כי טיפולי שיניים, ובפרט כאלה שמטרתם אסתטית, הם מוצר מבוקש מאוד לקראת חתונה.

בפרט מדובר בהלבנת שיניים, על מנת שהחיוך יהיה צח כשלג ויהלום את שמלתה של הכלה, ועל יישורן של שיניים סוררות כך שבני הזוג יוכלו לחייך ללא כל חשש או מבוכה.

הלבנת שיניים ניתן לבצע גם באמצעים ביתיים מבלי הטרחה הכרוכה בהגעה למרפאת שיניים, אולם אין ספק שהלבנה הנעשית על ידי רופא שיניים מיומן היא אפקטיבית הרבה יותר, מה גם שאחוז החומר הפעיל בהלבנות שיניים המתבצעות במרפאת שיניים גבוה יותר.

יישור שיניים הוא הליך דנטלי מורכב יותר, ואם הלבנת שיניים ניתן לבצע גם חודש לפני החתונה ואפילו ימים ספורים לפני החופה, הרי שאת היישור יש להתחיל מבעוד מועד, מספר חודשים (ואפילו שנה במקרים מסוימים) לפני.

כדאי לדעת שבימינו ישנן טכניקות חדשות ליישור שיניים המותאמות במיוחד למבוגרים שמעדיפים לשמור את ההליך מוסתר מעיני הסביבה ככל האפשר - יישור פנימי ויישור שקוף הן השיטות המקובלות.

עיצוב שפתיים

על מנת להשלים פה יפה וחיוך מלבב יש כלות הבוחרות גם בטיפול עיצוב שפתיים, ובפרט בעיבוי השפה התחתונה או העליונה.

עיבוי השפתיים מבוסס ברוב המקרים על חומצה היאלרונית, אינו כרוך בכאבים ומאפשר חזרה לשגרה לאחר מספר ימים. חשוב מאוד לבחור רופא בעל ניסיון בסוג ספציפי זה של טיפולים אסתטיים על מנת שהתוצאות תהיינה היפות ביותר שיש, והבטיחות - מוחלטת.

פילינג קל/ עמוק

פילינג עמוק - כזה שנועד לטפל בקמטים משמעותיים ובכתמים - מחייב זמן החלמה רב יחסית, ועל כן יש לבצע אותו לפחות שלושה ארבעה חודשים לפני החתונה. פילינג קל או בינוני ניתן לבצע גם חודשיים לפני החופה.

בכל מקרה, מדובר בטיפול שמטרתו שיפור מראה עור הפנים, וזאת באמצעות קילופן של שכבות עור חיצוניות (באמצעים כימיים) ועידוד הגוף ליצור עור חדש, גמיש יותר וללא קמטים, כתמים ונקבוביות.

פילינג נפוץ במיוחד בקרב חתנים וכלות מבוגרים יחסית.

מזותרפיה

אלטרנטיבה טבעית לפילינג הכימי היא המזותרפיה, שגם מטרתה היא שיפור מראה העור.

במזותרפיה השיפור מושג באמצעות הזרקת כמות קטנה של תרכובת הומיאופתית של ויטמינים, מינרלים, צמחים ואנזימים, תרכובת שבין השאר מעלימה צלוליטיס, מיישרת קמטים בפנים ובצוואר ומדרבנת את הגוף לייצר אלסטין וקולגן ובכך תורמת לגמישות העור.

ניתן לבצע טיפול זה גם בימים האחרונים שלפני החתונה, ובכך להקנות לעור מראה בוהק ומלא חיות.

הגדלת חזה

הגדלת חזה, באופן טבעי, נפוצה פחות מהטיפולים הקודמים ברשימה אולם גם כך לא מעט כלות מחליטות לשלב שמחה בשמחה וליצור שינוי כולל בחייהן.

ניתוח הגדלת חזה מחייב התאוששות בת כשבועיים-שלושה, ותוצאותיו באות לידי ביטוי מלא רק לאחר מספר חודשים, כך שמומלץ לבצע את ההליך הכירורגי הפופולארי לפחות חצי שנה או שנה בטרם החתונה.

המלצה נוספת היא לא לבחור שתלים גדולים מדי, שכן אלה עלולים להקנות לכלה מראה מאולץ ולהקשות עליה ליהנות באמת מהחתונה.