מחיר שטיפה חיצונית לרכב פרטי

 

כמה עולה שטיפה חיצונית לרכב פרטי?

עלות שטיפה חיצונית לרכב פרטי היא בין 20-35 ₪.

כמה זמן לוקח לבצע שטיפה חיצונית לרכב פרטי?

זמן השטיפה משתנה, זה תלוי בכמה פרמטרים. זמן שטיפה חיצונית של רכב פרטי יכול להיערך בין 10-15 דקות (תלוי אם זו שטיפה ידנית או ע"י מכונת שטיפה). זמן שטיפה חיצונית ופנימית ייקח בין 30-40 דקות, תלוי בגודל הרכב ורמת הלכלוך שיש בו.

יתרונות וחסרונות של שטיפה חיצונית לרכב

אחד היתרונות של שטיפה חיצונית לרכב הוא המחיר המוזל, במיוחד אם מצרפים את השטיפה לתדלוק מעל מחיר מסוים, ואז בדרך כלל יש הנחה על השטיפה החיצונית. בנוסף, השטיפה מהירה מאוד במנהרה שמנקה אותה עם מברשות, לעומת ניקיון ידני של אדם שיכול לקחת הרבה יותר זמן ומאמץ. אך ישנם גם חסרונות לשטיפה החיצונית, מנהרת השטיפה לא תמיד יסודית, לרוב משתמשים בחומרים זולים והמברשות המאסיביות עשויות לשרוט את הצבע העדין של המכונית. שטיפה יסודית ביד יכולה לחסוך את הבעיה הזו.

 

מחיר שטיפה חיצונית לרכב פרטי מציג את טווח המחירים הממוצעים בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • שטיפת אבו רמדאןשטיפת אבו רמדאן
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    פתוח עד השעה: 20:00רכב נקי, לב מרוצה! ב"שטיפת אבו רמדאן" אנו מתחייבים לספק לכם את השטיפה המושלמת לרכבכם. צוות המומחים שלנו משתמש בטכניקות מתקדמ
  • פרפקט קלין - פינוק ורחיצה לרכבפרפקט קלין - פינוק ורחיצה לרכב
    נותן שירות באזור תל יצחק
    פתוח עד השעה: 18:00פרפקט קלין מתחמה בשטיפה לכל סוגי הרכבים, ליטוש פנסים, ווקס לרכב, שטיפה פנימית, שטיפה ידנית ועוד. פרפקט קלין מתייחסים ללקוחו
    גלריהגלריה
  • תחנת החוף המנהרה בע"מתחנת החוף המנהרה בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור רמת השרון
    פתוח עד השעה: 18:00צוות מקסים ונעים ושירותי ומקצועי אחלה מחיר מומלץ