רפואת השיניים התקדמה מאוד בשנים האחרונות מבחינה טכנולוגית, אבל התחולל בה מהפך נוסף, שלא כולם ערים לו, אבל השפעותיו ניכרות מאוד בתחום: בעבר, היה חשוב לשמור קודם כל על בריאות השן והתפקוד שלה, ופחות על המראה שלה. כיום, תחום האסתטיקה ברפואת השיניים מקבל מקום מרכזי, וכך השתנה גם כל הפוקוס של העוסקים בתחום.

מבנה, בריאות, ועמידות הם כבר דברים מובנים מאליהם ונדרשים ממומחים ורופאי שיניים לשיקום הפה בתור א-ב. בנוסף, אנחנו מצפים מרופאים אלה להציע לנו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר – ממוחשבות או אחרות - ואת האפשרויות הטובות ביותר לשמירה על החיוך שלנו ועל מראה הפה.

טכנולוגיית השתלים הדנטאליים שינתה את פני רפואת השיניים בישראל ובעולם ונכנסה בצורה חזקה לסל המוצרים של מרפאות שיניים. היתרונות הטמונים בהשתלות שיניים משמעותיים ביותר שכן המטופלים לא צריכים יותר לחיות עם שיניים חסרות או עם כתרים שיש להחליף בכל כמה שנים. בנוסף ירדו הצורך והשימוש בשיניים תותבות והפנים זוכים למראה צעיר ואסתטי לאורך שנים רבות יותר.

על מנת שכל מה שצוין לעיל יהיה אמת ויציב, יש לבחור רופא מומחה בתחום השתלת שיניים בצורה הטובה ביותר ובאופן מושכל. כיצד עושים זאת? המשיכו לקרוא.

מומחיות בהשתלת שיניים

נכון להיום, לא קיימת התמחות ייעודית בתהליך ההכשרה של רופאי שיניים משקמים בכל מה שקשור להשתלות. בנוסף, אין שום מניעה חוקית או רגולטורית (תקנות של משרד הבריאות, למשל) אשר מורה על רופאי השיניים באשר הם (מומחים או לא) שלא לבצע השתלות שיניים. הבחירה לכך היא חופשית. מומלץ ביותר לבחור רופא מומחה להשתלת שיניים אשר מגיע מתחום הפריודונטיה, שיקום הפה או מתחום כירורגיית הפה והלסת.

 

רופא שיניים עומד מחוייך עם ידיים שלובות

מחפשים מומחה להשתלות שיניים? בחרו רופא שיניים מומלץ וצרו קשר עוד היום

 

המחיר המוצע

אין מה לעשות, על מנת ליהנות מהיתרונות הברורים של תחליפי השיניים המתקדמים והאיכותיים ביותר, יש להשקיע כסף. במקרה זה, פירות ההשקעה בהחלט משתלמים, כיוון שמראה הפה יהיה יפה יותר, בריא יותר, וכל זאת גם לאורך זמן.

קחו בחשבון שהמחירים בשוק נעים בטווח מאוד מסוים ומוגדר, שנקבע לא מעט על ידי שירותי רפואת השיניים של קופות החולים (אלה הם הגופים הגדולים, שקובעים לא מעט מהמחירים). רופא מומחה להשתלת שיניים שמציע השתלת שיניים בעלות נמוכה מאוד בהשוואה לגופים אלה, אומר דרשני. מצד שני, אין מה 'לקנות' כל מחיר שמישהו נוקב בו, גם אם הוא נחשב לטוב ביותר או למומלץ ביותר בשוק.

בתור אבן בוחן, בדקו במחירון מהו המחיר הממוצע של השתלת שן בודדת והשוו את המחיר הממוצע בשוק, לזה שמבקש הרופא. בנוסף על כך, שאלו את עצמכם מהו היקף העבודה הדרוש, מה סוג השתל שמציעים, ועד כמה חשובים הדברים עליהם מדברים.

לדוגמא, יכול להיות שאתם זקוקים לשתל של שן טוחנת אחורית. האם המראה שלה יהיה חשוב כמו זה של שן קדמית? לא. לכן, נסו לקבל הצעה על הדברים החשובים באמת, כמו חומר בעל עמידות ופרמטרים אחרים.

בקשו המלצות וחוות דעת

בכל מה שקשור בבחירת רופא מומחה להשתלות שיניים, אין תחליף להמלצות של מטופלים בעבר ובהווה. את ההמלצות ניתן לקבל ממטופלים של רופא השיניים (אל תהססו לבקש ממנו מספרי טלפון; לכל היותר תתקלו בסירוב מנומס), אפשר לתור אחר ממליצים ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות אך לא לשכוח לבקש גם מרופא השיניים שלכם לראות תיק עבודות ובו צילומים שונים או המלצות כתובות.

ניסיון

בתחום ההשתלות, הניסיון הינו פקטור קריטי להצלחת הטיפול. סטייה של מספר מילימטרים לכאן או לכאן עשויה להטות את הכף בין הצלחה לכישלון הטיפול. רופא בעל ניסיון יאפיין בצורה המיטבית את האסטרטגיה הטובה ביותר להחדרת השתל ויבצע זאת במיומנות רבה יותר מרופא מתחיל. כמו כן, רופא מומחה ידע לבחור את חומרי הגלם הנכונים ולהתאים את סוג השתל למטופל ספציפי בהתחשב גם בגורם התקציבי.

בררו כמה שנות ניסיון בתחום ההשתלות יש לרופא עימו אתם עומדים להתקשר לצורך הטיפול, במיוחד בטכנולוגיה בה אתם מבקשים או רוצים שישתמש.