מה תאכלו אתם והאורחים שלכם באירוע?

ממגוון האפשרויות הקיימות היום בשוק: קייטרינג בשרי או אתני, קייטרינג טבעוני או צמחוני, האם חשבתם על האפשרות של קייטרינג חלבי?

כל מי שעומדים בפני הכנת אירוע ומתלבטים בקשר לאופיו, תוהים לגבי הקייטרינג שייבחר לאירוע ומבולבלים לנוכח מגוון נותני השירות המוצעים לכם.

אם גם אתם מרגישים מבולבלים, או שאתם חושבי שקייטרינג בשרי יקר לא מתאים לכם – מכל סיבה שהיא - זה הזמן לחשוב על אפשרויות אחרות ומקוריות לתפריט באירוע שלכם.

זה הזמן לצאת מהקופסא ולחשוב קצת אחרת – האם אתם באמת חייבים בשר באירוע שלכם? האם האורחים שלכם לא יסתדרו בלעדיו, והאם לא תוכלו להדהים את האורחים שלכם באירוע מגוון, טעים ועשיר במיוחד על בסיס מאכלים חלביים?

למרות התדמית הקלילה והבלתי מחייבת שלו, קייטרינג חלבי מתאים לכל סוג של אירוע וגם לאירועים כבדים או יוקרתיים יותר. זו התשובה הקלה והשורה התחתונה של כל מה שייאמר בהמשך.

מהו קייטרינג חלבי ולאיזה סוג אירועים הוא מתאים?

קייטרינג חלבי מבוסס לרוב על ירקות וסלטים, בתוספת של מאפים שונים שאף אחד מהם לא כולל בשר.

למעשה, מבחינת מינוח מקצועי, קייטרינג כזה משתמש במוצרי חלב ובקטניות כמקורות לחלבון באוכל.

חשוב להבין שממש עד לאחרונה הייתה הבחירה בסוגים שונים של קייטרינג חלבי בבחינת החלטה אמיצה מצד מארגני אירועים.

למרות זאת, כיום רואים ומבינים יותר ויותר אורחים ומנהלי אירועים את היתרונות שבתפריט החלבי, ואף ממליצים ומקדמים אותו בפני בעלי האירוע המתלבטים בקשר לתפריט שיגישו.

קייטרינג חלבי מתאים מאוד לאירועים עסקיים ועבור קבלות פנים למיניהם. באירועים כאלה אנשים מחפשים אוכל לא כבד, על מנת לשמור על ערנות לאורך כל האירוע – במיוחד אם מדובר באירוע עסקי.

בשר, ובמיוחד בשר אדום, נחשב קשה יותר לעיכול וגורם לתחושת כובד ונמנום בקרב אנשים רבים.

בנוסף מתאים הקייטרינג החלבי גם לאירועי צהרים משפחתיים קלילים (ברית או בריתה) והן עבור ימי הולדת מושקעים לאנשים אהובים. וכן, למרות שזה נשמע עדיין שונה או לא מקובל, קייטרינג שכזה יוכל להתאים מאוד גם לאירועים מכובדים, מעונבים, שלא לומר – אפילו חתונות.

כמובן שלכל אירוע יש להתאים את התפריט שלו: לא דומה חתונה מושקעת לקבלת פנים עסקית קצרה או לארוחת בוקר ביום עיון או סמינר.

 

 

ארוחה חלבית

 

 

מה כולל קייטרינג חלבי?

מגוון המנות הוא למעשה בלתי מוגבל:

 קייטרינג חלבי איכותי כולל פסטות במבחר צורות, טעמים ורטבים שמבוססים על שמנת או קרם קוקוס או תחליפי חלב אחרים.

הוא כולל פשטידות מסוגים שונים של ירקות, מאפים בכל גודל וצורה, לחמים וגבינות איכותיות המשמחות את החיך וסלטים במבחר עצום של הרכבים.

בנוסף על אוכל שכולו מבוסס על מוצרי חלב (או תחליפים), חברות קייטרינג רבות מציעות גם מאכלי דגים במסגרת של קייטרינג חלבי. זה אמנם לא "חלבי" במובן הטהור של המילה, אבל משמש בסיס בשרי לאוכל, בעיקר למנות העיקריות.

במסגרת כזו תוכלו למצוא פשטידות דגים, מנות של פילה דג בגריל או מטוגן, על מצעים שונים, או דגים מטוגנים.

הקינוח – החלק החזק של כל קייטרינג חלבי

בשלב הזה באמת אפשר להשתולל: בקייטרינג חלבי אפשר להגיש מגוון עצום של מנות באיכות גבוהה, מהסוג שאפשר להכין רק אם הן מבוססות על שמנת וחמאה או חלב וקינוחי שוקולד עשירים: מגוון גדול של מוסים, עוגות עשירות, פטיפורים ועוגיות.  

בנוסף, למי ששומרים יותר על הגזרה, נהוג להגיש מגשי פירות ובקיץ – קינוחי סורבה וגלידה חלבית.  

מה ירוויחו האורחים שלכם אם תבחרו בתפריט חלבי לאירוע ?

האורחים שלכם ירוויחו בראש ובראשונה תפריט טעים, מגוון, עשיר ומשמח.

יתרון נוסף הוא שתפריט חלבי אינו מכביד והוא מאפשר לאורחים להמשיך ולתפקד לאורך כל האירוע וחוסך את מראה האורחים ההפוכים והעייפים בסופו.

קייטרינג חלבי מתאים מאוד לאורחים שומרי כשרות ולצמחונים, שבדרך כלל התפריט שלהם מוגבל באירועים בשריים רגילים והם מתקשים למצוא משהו לאכול לאורך כל האירוע, ובוודאי שבסופו, בשלב הקינוחים.

מחפשים קייטרינג חלבי? היכנסו עכשיו למדריך העסקים של b144.