מחיר פדיקור ומניקור מלא כולל מריחת לק

פדיקור ומניקור, טיפולים הנעשים אצל קוסמטיקאית, מטרתם לטפח את ציפורני הידיים והרגליים. בפדיקור מלא, נעשה טיפוח של כף הרגל כולה. המחיר משתנה בין קוסמטיקאית אחת לאחרת.

כמה עולה מניקור פדיקור?

מחיר מניקור מלא נע בין 50 ל- 100 שקלים. מחיר פדיקור מלא נע בין 100 ל- 150 שקלים. עיסוי רגליים למשך רבע שעה בסיום הטיפול, יעלה בין 50 ל- 100 שקלים נוספים.

אם לוקחים את שני הטיפולים יחד, בדרך כלל תינתן הנחה. המחיר עבור חבילה של פדיקור ומניקור מלא, כולל מריחת לק, נע בין 150 ל- 250 שקלים. אם הטיפול נעשה אצל קוסמטיקאית ביתית ולא במכון יופי, לרוב הוא יהיה זול יותר.

מה כולל מניקור?

מניקור הוא טיפול לטיפוח ציפורני הידיים. במסגרתו, הציפורניים עוברות גזירה, שיוף, מריחת מחזקים שונים ומריחת לק. משך הטיפול הוא בין חצי שעה לשעה, תלוי אם מדובר בלק רגיל או בלק ג'ל.

מה כולל פדיקור?

פדיקור הוא טיפול לטיפוח כפות הרגליים. תחילה, הרגליים מושרות באמבט חמים עם חומרים מיוחדים המנקים ומרככים את עור כף הרגל. לאחר מכן, מתבצעת הסרת תאי עור מתים עם משייף מיוחד.

בסיום, מורחים מחזקים ולק על ציפורני הרגליים. בחלק מהטיפולים ניתן לקבל מסאג' קצר לכפות הרגליים הכולל מריחת קרם לחות. פדיקור אף הוא אורך בין חצי שעה לשעה, תלוי בהיקף הטיפול.

*המחיר המוצג משוער בלבד ויכול להשתנות בהתאם למורכבות העבודה.

מחירים מומלצים לקוסמטיקאיות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • לימור ביוטי מכון יופילימור ביוטי מכון יופי
    (2 המלצות)
    בתאום מראשקיבלתי יחס חם הכי כיף בעולם הלקוחה מקבלת יחס מהמם. לימור סופר מקצועית והופכת עולמות כדי שנצא מרוצים
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • רויטל הלוי - קוסמטיקאית מתקדמתרויטל הלוי - קוסמטיקאית מתקדמת
    (3 המלצות)
    נותן שירות באזור בני ברק
    בתאום מראשקיבלתי שרות מצוין
    גלריהגלריה
  • דבי וולף קוסמטיקהדבי וולף קוסמטיקה
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור בני ברק
    ייפתח בשעה: 09:00מתמחים בהסרת שיער בלייזר, אסטטיקה רפואית, טיפול לייזר לאקנה, קוסמטיקה מתקדמת, טיפול בצלקות, פיגמנטציה וכתמי עור, מילוי קמטים
    אתראתר