מחיר לטיפול החדרת לחות לפנים בשילוב פילינג

כמה עולה טיפול החדרת לחות לעור?

טווח המחירים של טיפולי החדרת לחות הוא רחב, ומשתנה בהתאם לסוג החומרים והמכשירים בהם נעשה שימוש. המחיר נע בין 500 ל- 1200 שקלים עבור סדרה של טיפולים.

כאשר עור הפנים יבש במיוחד ותכשירי פנים לא משפרים את המצב, ניתן לעבור טיפול החדרת לחות אינטנסיבי אצל קוסמטיקאית. הטיפול מעניק לעור גמישות ורכות וכן מנקה את הנקבוביות.

 

החדרת לחות לעור פנים יבש

יובש בעור נגרם בדרך כלל בגלל מזג אוויר קר ויבש, אך יכול להיגרם גם כתוצאה מירידת רמות הקולגן והחומצה ההיאלורונית בגוף – תהליך טבעי המתרחש עם השנים.

יובש בפנים עלול לגרום לאדמומיות, תחושת גירוי ורגישות. נוסף על התחושות הלא נעימות, עור יבש עלול לתת לפנים מראה עייף, נטול ברק וחסר חיוניות.

 

מה כולל טיפול החדרת לחות לפנים?

טיפול החדרת לחות לפנים מתבצע אצל קוסמטיקאיות פרא רפואיות, בעזרת פילינג, תכשירים שונים ומכשור טכנולוגי מתקדם. הטיפול המשולב מסייע להגברת הלחות בשכבות העור העמוקות ולשיפור מראה ומגע העור.

תחילה, מתבצע טיפול פילינג יסודי על מנת להסיר את תאי העור המתים ולנקות היטב את הנקבוביות. לאחר מכן, מתבצעת מריחה של סרומים ותכשירים שונים על הפנים, ולבסוף טיפול בעזרת מכשיר חשמלי ייעודי.

המכשיר המיוחד גורם לכיווץ שרירי הפנים, מגביר את זרימת הדם וכך תורם לניקוי רעלנים מהעור. המכשיר בטיחותי לשימוש והפעולה עצמה אף נעימה ומזכירה עיסוי.

* מחירון טיפול החדרת לחות לפנים הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לקוסמטיקאיות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • Dorit Lewin - Face Gym IsraelDorit Lewin - Face Gym Israel
    נותן שירות באזור רמת גן
    בתאום מראשהיי אני דורית לווין , קוסמטיקאית מוסמכת שמתמחה בפיסול והרמת הפנים ללא ניתוח בשיטת פייס גיים. יש לנו 40 שרירים בפנים, 40 שרירי
    אתראתר
  • מכון נינט פזמכון נינט פז
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח בשעה: 16:00קוסמטיקאית בכירה עם וותק של 45 שנות טיפול ,מתמחה בבעיות עור ,פנים ,אקנה, פצעי בגרות ושאר טיפולי האסתטיקה. טיפולי פנים לגברים
    אתראתר
  • אורית בן יהודה-אורמדיקסאורית בן יהודה-אורמדיקס
    (12 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    בתאום מראשקוסמטיקאית בחסד עליון. רגישה, קשובה וסופר מקצועית. עובדת בצורה עדינה ויסודית מומלצת בחום.