מחיר איפור ערב

כמה עולה איפור ערב?

מחיר איפור ערב נע בין 200 ל- 400 שקלים. איפור כלה הוא יקר בהרבה, כאשר המחיר מתחיל מ- 500 שקלים ועשוי להגיע עד 1500 שקלים. מחיר איפור ניסיון נע בין 150 ל- 300 שקלים.

עבור איפור של מספר נשים באותו הערב, לרוב תינתן הנחה במחיר. כמו כן, אם מזמינים איפור ערב ועיצוב שיער מאותו המקום – המחיר יהיה לרוב זול יותר מאשר הזמנת כל שירות בנפרד.

איפור לאירוע ערב

טווח המחירים עבור איפור לאירוע ערב הוא רחב ותלוי בגורמים שונים. כדאי לערוך סקר שוק טרם הבחירה, על מנת לוודא שהמחיר המבוקש הוא הוגן וכי יש לו תמורה.

במה תלוי המחיר של איפור ערב?

ראשית, מחיר איפור ערב תלוי במידה רבה בשנות הניסיון ובמוניטין של המאפר/ת. מאפרים מוכרים "בעלי שם" יגבו מחיר גבוה יותר. כמו כן, המחיר עבור איפור כלה הוא גבוה הרבה יותר, בין היתר בגלל זמן העבודה הארוך.

נשים רבות מעוניינות באיפור ניסיון, על מנת לקבל מושג כלשהו לגבי איך ייראה האיפור באירוע החשוב. לרוב, יש לשלם תוספת במחיר עבור כך, אך עבור כלות – איפור הניסיון יהיה כלול במחיר.

בנוסף, לאיכות האיפור יש השפעה על המחיר. ככל שהמוצרים בהם משתמשים המאפרים איכותיים ועמידים יותר, כך איפור הערב יעלה יותר. לבסוף, אם מזמינים את המאפר/ת הביתה במקום להגיע אל הסטודיו, בדרך כלל תהיה תוספת במחיר בעבור הנסיעות.

* מחירון איפור ערב הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

 

מחירים מומלצים לקוסמטיקאיות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • לימור ביוטי מכון יופילימור ביוטי מכון יופי
    (2 המלצות)
    בתאום מראשקיבלתי יחס חם הכי כיף בעולם הלקוחה מקבלת יחס מהמם. לימור סופר מקצועית והופכת עולמות כדי שנצא מרוצים
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • Dorit Lewin - Face Gym IsraelDorit Lewin - Face Gym Israel
    נותן שירות באזור רמת גן
    בתאום מראשהיי אני דורית לווין , קוסמטיקאית מוסמכת שמתמחה בפיסול והרמת הפנים ללא ניתוח בשיטת פייס גיים. יש לנו 40 שרירים בפנים, 40 שרירי
    אתראתר
  • רויטל הלוי - קוסמטיקאית מתקדמתרויטל הלוי - קוסמטיקאית מתקדמת
    (3 המלצות)
    נותן שירות באזור בני ברק
    בתאום מראשקיבלתי שרות מצוין
    גלריהגלריה