צילומי טראש דה דרס באופנה כבר כמה שנים, אבל רובם המוחלט מתבצעים בפחות או יותר בחוף הים - על החוף, או במים. למה? אולי בגלל שהמקומות האלה נחשבים רומנטיים.

אבל אתם יכולים להיות מקוריים יותר, ולבחור מקום שתהיה לו משמעות עבורכם או יסמל משהו ביחסים שלכם, ולאו דווקא מקום "יפה" או רומנטי.

בשביל למצוא מקום כזה, אתם לא חייבים חברה או מישהו שעובד בהפקת חתונות: אתם צריכים את צלם החתונה שלכם, שמלת כלה ייעודית לצילומים שצפויה להיהרס, קצת אביזרים לצילומי טראש דה דרס ואת מי שאתם רוצים אתכם: חברים טובים, שושבינות, חתן וכלה או רק הכלה. וכמובן – בחירת לוקיישן שיקבע את אופי הצילומים. לשם כך אספנו בשבילכם 10 אפשרויות של מיקום לצילומים:

 

טראש דה דרס רומנטי

צילומי טראש דה דרס בבריכת מלון

 

1. גג מלון בוטיק אל מול השקיעה

יש בתי מלון שבהם יש לא רק גג פעיל עם בר, אלא גם בריכה או לפחות ג'קוזי גדול על הגג עצמו. נצלו את שעות השקיעה (או הזריחה - לבוקר שאחרי החתונה) כדי לצלם טראש רומנטי, שיספק גם את התאווה שלכם למים, אם צריך.

 

2. סמטאות צפת

העיר העתיקה של צפת היא אחד מהמקומות היפים ביותר בארץ. אם אתם רוצים סביבה רומנטית, בנוסח של אבנים וקירות אבן, זהו המקום בשבילכם. שעות מומלצות? לפנות בוקר או שקיעה, בהתאם למיקום עצמו בתוך העיר.

 

3. אין כמו יפו בלילות

ורחובות העיר, ובמיוחד מקום מוכר כמו שוק הפשפשים למשל, יכולים להיראות מוזרים ומיוחדים בשעות הקטנות של הלילה או לקראת הזריחה. אפשר להעניק להם מראה רומנטי ואפשר למצוא זוויות ומקומות שהם ממש הרבה יותר 'קשים', בהתאם לרצון שלכם.

 

4. סנפלינג באזור הכרמל

למה לא סנפלינג בשמלה ועקבים? ואם כן, אז המצוקים של הכרמל מעולים לשם כך, כל עוד יש מי שמדריך אתכם ומאבטח אתכם בצורה נכונה וטובה. מתאים קצת להרפתקנים שבינינו.

 

5. גני הנדיב

אם אנחנו כבר בכרמל, אפשר ללכת על גני הנדיב שנמצאים בכניסה הדרומית לזיכרון יעקב - מיקום מעולה לצילומים רומנטיים. ואם אתם חושבים על המדשאות והגנים, אנחנו חושבים לא פחות מזה על הדיר של המקום. כן - כן, זה שבו מגדלים כבשים ועיזים.  (מקום נוסף במרכז, שיש בו דיר ורפת, הוא מקווה ישראל.)

 

צילומי טראש בטבע: הכי רומנטי שיש

 

6. יער בן שמן

יער במיקום קלאסי, קרוב לכל מקום בארץ. ביער בן שמן יש לא רק עצי אורן וקרחות יער לריקודי זוגות, אלא גם מתקנים שונים שיכולים להיות רקע נחמד להשתוללות של אחרי החתונה. שימו רק לב שביערות אין להדליק רימוני עשן ואין לפזר קונפטי או לגרום לזיהום סביבתי אחר.

 

טראש דה דרס: אתם לא כמו כולם, אז למה שתצטלמו כמו כולם?

 

7. שוק תוסס

שוק גדול, כמו שוק הכרמל או התקווה או שוקים אחרים בערים השונות, הוא חוויה בפני עצמה. אז אתם בהחלט יכולים לצאת מהקופסא ולעשות צילומים צבעוניים ומיוחדים מאוד באווירה של השוק. רק אל תשכחו להצטייד במסכות ולשמור על ההנחיות.

 

צילומי טראש בבניין נטוש - מיוחד ומדהים

מצאו עכשיו צלם מומלץ שיתעד במקצועיות את הרגעים הבלתי נשכחים שלכם

 

8. מבנה נטוש

כל אחד מכיר את המבנים הנטושים באזור שלו. יש לא מעט מקומות כאלה שבהם אפשר לקבל אפקטים לא רעים בכלל, אם משתמשים בתאורה המתאימה. קצת צבע, קצת אבק, ואתם מסודרים.

 

9. שדה קוצים

ולא שדה חיטה, בבקשה; לא מקום זרוע או מעובד, אלא כזה שכבר סיימו בו את העונה. זמן טוב? צהרי היום או שקיעה, בהתאם למצב הרוח שאתם נמצאים או רוצים להיות בו. שדות כאלה יש למכביר בדרום הארץ.

 

10. חניון של אתר בנייה

יש לקבל אישור מהקבלן בשטח, אבל רקע של טרקטורים וכלים מכניים כבדים יכול להיות לוקיישן מדהים למי שרוצים לבטא את המעבר מהימים הרומנטיים והחלומיים, למציאות של ה"אחרי".

ולסיכום: אל תשכחו את המעיינות השונים שיש בארץ, את בריכות הקצינים שבגולן ואת חופי הכינרת. בכל אלה תוכלו לשלב רומנטיקה ואקשן וליהנות מאוד מהטראש דה דרס שלכם.