חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

צלמים באורה

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור אורה
נתנאל תבל סטודיו לצילום
נתנאל תבל סטודיו לצילום
טלפון: 076-8166364
צביה ויצחק 24, ירושלים
ייפתח מחר בשעה: 08:00
סטודיו ירושלמי מקצועי עטור פרסים לצילום כל סוגי האירועים, השמחות וצילומי הסטודיו: צילום ילדים, צילומי היריון, תדמית וצילום לעסקים. בין לקוחותינו: מלון וולדורף אסטוריה, משרד ההסברה, חברת הפניקס, ביה"ח שערי צדק, בית הנשיא, חברות הייטק, האוניברסיטה העברית, איחוד הצלה, עיריית ירושלים וארגוני חסד.
נותן שירות באזור אורה
Warm Light צילום אירועים
Warm Light צילום אירועים
טלפון: 076-8896886
בתאום מראש
״אלוף״
נותן שירות באזור אורה
משה הלוי צילום אירועים
משה הלוי צילום אירועים
טלפון: 076-8884920
בתאום מראש
״צילם את אירוע החינה שלי ובעקבות החוויה הן מבחינת השירות, המקצועיות,תשומת הלב הנדרשת והמחיר המצוין בחרנו במשה לצלם לנו גם את שני אירועי הברית שחגגנו. צלם מצוין, איש אמין וישר. ממליץ בחום״

עסקים נוספים נותני שירות באזור אורה

נותן שירות באזור אורהEyal Hirsch Photography מסעות צילוםEyal Hirsch Photography מסעות צילום
ייפתח מחר בשעה: 09:00אייל הירש טיולי צילום Eyal Hirsch Photography חובבי צילום? יש לי הצעה מפתה בשבילכם! היי, אני אייל הירש צלם מקצועי למעלה מ 20
אתראתר
גלריהגלריה
פקשוט פשוט לאתר אינטרנט מכירתי מחירי השירותים לא כוללים מע"מ35 - 65 ₪
פקשוט על רקע לבן נייטרלי לאתרי מסחר בינלאומיים מחירי השירותים לא כוללים מע"מ45 - 65 ₪
צילום פריט אופנה "מולבש" על גבי בובה מחירי השירותים לא כוללים מע"מ45 - 75 ₪
צילום פריט אופנה על דוגמן או דוגמנית - מחירי בסיס, בלי תשלום לדוגמנית, איפור וכד' מחירי השירותים לא כוללים מע"מ55 - 200 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

כיף לתעד חוויות מיוחדות, אירועים משפחתיים או אירועים עסקיים. כולנו רוצים שיתקיים רק דבר אחד: שהתמנות מהאירוע יצאו מוצלחות, ותמונות שנוצרו בסטודיו ישקפו את מה שיצרנו או עשינו. 
צלמים מקצועיים נמדדים באיכות התמונות שהם מפיקים, בכך שכל תמונה יש בה אמירה או משהו שהופך אותה ייחודית. אם הם מצלמים מוצר בסטודיו – צריכים להשתקף איכויותיו ואופני השימוש בו. בתיעוד אירוע, הם צריכים להעביר את האווירה והתחושות: לא משנה אם מדובר בסופו של דבר באלבום דיגיטלי מחתונה או בר מצווה, או אירוע תורמים או מנהלים. ואם מדובר בבוק בת מצווה, אנחנו רוצים שהתמונות יהיו יפהפיות, ויישאר כמזכרת למשך שנים.

 

בחירת צלם באורה – המלצות ותיק עבודות, ורק אז מחיר

כל עוד אתם יכולים לעמוד בהוצאה המתבקשת, בחרו צלם על פי היכולות שלו ועל פי הניסיון שלו בסוג האירוע שאתם מקיימים. 
בקשו המלצות מקרובי משפחה או מחברים שערכו בזמן האחרון אירוע דומה לזה שאתם מפיקים, ואם אפשר, בקשו לראות את התמונות שצילמו עבורם. שאלו כמה מתוך סך כל הצילומים היו כאלה שהם אהבו או החליטו לקנות או להשתמש בהם. 
אופציה אחרת היא לחפש בין אולמות וגני אירועים, ולשאול על צלמים שהם מכירים ויכולים להמליץ עליהם. לעיתים קרובות, צלם שרגיל לעבוד במיקום מסוים יודע איך להוציא את הצילומים הטובים ביותר באותו מקום. מצד שני, אולם שיש לו איש מקצוע שהוא סומך עליו ועובד איתו קבוע, יכול לחסוך לכם קצת בהוצאה או לחשב אותה לתוך חבילת האירוע. 

 

גימיקים ואטרקציות שקשורים בצילום

הציבו תאי פוטו רצח באירוע, כדי שאנשים יוכלו לתעד את עצמם ואת חבריהם בשלל פוזות ומראות. מישהו עם מצלמת פולארויד שמסתובב בין האורחים גם הוא ראיון נחמד, שלא לדבר על המגנטים, כמובן, הן בשלב קבלת הפנים והן תוך כדי האירוע - זה תמיד כיף ונחמד. 
 

המשך קריאה