צימרים - הנאה מנקודת מבט אחרת

 צימרים. תופעה קסומה ומקסימה שהחלה להתפשט לאחרונה ולהחליף את בתי המלון "המסורתיים" אליהם התרגלנו עד היום. הצימרים מעניקים מענה לאנשים אשר מעוניינים בבילוי שקט, רומנטי וכפרי, מבלי לעשות "צ'ק אין" במלון רווי קומות ואנשים.

ישנם סוגי צימרים רבים כאשר בכל אחד מהסוגים שבהם טמון הייחוד שבו.
לדוגמה – צימרים יוקרתיים מבודדים המתרחקים מהציוויליזציה כאשר הם נמצאים ממש בתוך מרכזו הנפלא של הטבע והייחוד הבולט שמאפיין אותו הוא הבריחה מהעיר הסואנת ופרטיות מלאה ברגיעה מוחלטת. זהו פיתרון מעולה בכדי לעבוד ולחזק את הזוגיות.

צימרים יוקרתיים בדרום נמצאים באזורו של המדבר השומם אשר מציע נופים מהפנטים ומרהיבים של דיונות חול, ומגוון רחב של מסלולי טיולים בין היתר ג'יפים, גמלים או אופניים. השקט המדברי הופך לגורם מכריע שמנצח פעם אחר פעם את הצימרים אשר "מתחרים" מולו והוא זה שכה קורץ ושמושך אליו זוגות רבים שחפצים בחופשה קסומה אך לא רדומה.

צימרים יוקרתיים ברחבי הארץ,  החוויה האופטימאלית 

צימרים יוקרתיים, בניגוד לצימרים אחרים, הם צימרים מושקעים מאוד והשירות שתקבלו בו הוא מעל הסטנדרט. שירות שרק ניתן לחלום עליו.

אמנם בעלי צימרים רבים משקיעים באורחים שלהם בשלל פינוקים כמו ג'קוזי רחב ידיים או נוף מדהים, אך ההבדל הוא כי צימרים יוקרתיים ידועים בשל הפינוק והיחס המיוחד שמקבל הנופש בהם. בין היתר יקבל אורח הצימר היוקרתי - בריכה פרטית, ארוחות גורמה, מערכת קולנוע ביתית ופינוקים רבים נוספים. הצימרים היוקרתיים ידועים יותר כנופש ברמה אחרת שקל מאוד להתרגל אליה.

ייחודם הבולט של צימרים במרכז מתבטא בעיקר במרחק הנסיעה הקצר אליו. אפשר לקבל חופשה מפנקת ופשוט מדהימה גם ללא צורך בנסיעה מתישה שגוזלת את רוב שעות היום. צימרים יוקרתיים בצפון מוכרים בשל הנוף המדהים, ממש שוויץ בתוך מדינת ישראל הצנועה, אך מצריך זמן נסיעה יחסית ארוך. לעומת זאת, הצימרים באזור המדבר מציעים אטרקציות רבות שמשתלבות באופן מעולה עם הנוף המדברי השקט. 

אנשים אשר הזמן הינו הגורם המכריע עבורם בחישוב החופשה, יעדיפו צימרים באזור המרכז ואת האטרקציות המיוחדות והייחודיות שיש בו. לדוגמה, במידה ובחרתם לפנק את עצמכם בצימר יוקרתי במרכז, תוכלו למצוא פינוקים רבים של פארקים וחורשות מקסימות, ביקורים בגן ארכיאולוגי, תערוכות ודברים רבים נוספים, אשר ללא ספק מבדילים בצורה משמעותית את חווית החופשה בצימר במרכז מאשר חבריו הידועים - הצימרים באזור הצפון והדרום.