חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

ציירים באזור ראש העין הסביבה והשומרון

(6 תוצאות)
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
סמדר כץ ציירת
סמדר כץ ציירת
טלפון: 076-8116042
סמדר מתמחה בציור פורטרטים – דיוקנאות בשמן בהזמנה, בסגנון ובאיכות קלאסית. הציור נעשה בשתי דרכים: המזמין מדגמן לסמדר מספר פעמים (בסטודיו שלה או בביתו); או, אם אין באפשרותו לדגמן, לפי צילום שנעשה ע"י סמדר במיוחד לצורך הפורטרט. ציור שנעשה כמתנת הפתעה, או ציור להנצחת אדם יקר שאיננו, יוכל להעשות לפי צילום קיים באיכות טובה. ציור פורטרט קלאסי שלך או של האדם האהוב עליך, הוא מתנה נפלאה ומקורית, ומזכרת רבת ערך הנשמרת כנכס משפחתי לדורות. מתנה לבן-זוג או להורים לרגל יום-הולדת או יום-נישואין; הנצחת הילדים או הנכדים; וגם מתנת-פרישה מיוחדת במינה לעובד בכיר באירגון. משהו על ציור פורטרט קלאסי: קח בחשבון כי זהו ציור בטכניקת השמן המסורתית בשכבות. זמן העבודה כ-3-4 שבועות. אינני עוסקת בהוקוס-פוקוס זול ומהיר שנעשה ע"י עיבוד מחשב, סריקת צילום או מניפולציה אחרת הנפוצה בשוק. אתה מוזמן לפנות אלי אם אתה רציני, ומעוניין בפורטרט שהוא עבודת אמנות ברמת מוזיאון. צרו קשר למידע נוסף
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
משה ג'פרי  לונדון ארט-jefry London art
משה ג'פרי לונדון ארט-jefry London art
טלפון: 076-8621759
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
ייפתח מחר בשעה: 09:00
״אמנות באיכות הגבוהה ביותר.״
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
שולה (שולמית) רוס -ציירת פסלת
שולה (שולמית) רוס -ציירת פסלת
טלפון: 052-5113255
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
הפסלת והציירת שולה רוס_בעבודותיה מבטאת את האהבה לנופים ישראליים ולמוטיב הנשיות. מציירת בשמן על בד ומפסלת בחומרים שונים ברונזה,אלומיניום,גבס,יציקת אבן למדה תולדות האמנות באוניברסיטה העברית בירושלים ואצל אמנים ישראלים ידועים. מציגה בתערוכות בארץ ובחו"ל משתתפת בפרויקטים אמנותיים שונים חברה באגודת הציירים והפסלים. ציירת -פסלת
ש.טויזר אומנותש.טויזר אומנות
(1 המלצות)
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
פתוח עד השעה: 21:00קיבלתי שירות מצוין והתוצאה הייתה מרהיבה אין ספק אחת האמניות הגדולות שפגשתי, ממליצה בחום
אתראתר
גלריהגלריה
אחמד כנעאןאחמד כנעאן
נותן שירות באזור ראש העין הסביבה והשומרון
בתאום מראשאחמד כנעאן -אומנות גלריה, ציורי שמן, פיסול. הגלריה כוללת גן פסלים ואולם תצוגה, סטודיו לציור וסטודיו לפיסול. המבקרים יזכו ל
אתראתר
גלריהגלריה
נסים קסטרו ציירנסים קסטרו צייר
(2 המלצות)
רבי יהודה הנשיא, אלעד
ממש ממליץ, נסים בחןר נעים ומבין עניין. הזמנתי דיוקן על זכוכית והגיע במהירות עם שליח עד הבית לא האמנתי שילך כל כך חלק. והדיוקן

ציור הוא אחד מסוגי האמנויות הפלסטיות, והוא אתנו כבר משחר ההיסטוריה. אנשים משתמשים בו כדי להביע את עצמם, לתעד אירועים היסטוריים שונים ועוד. יצירות אמנות אלה משמשות לא רק לנוי, אלא מהוות גם השקעה טובה, אם יודעים לקנות את הפריט הנכון של האמן הנכון ובזמן הנכון.
מי שמחפשים דרך מקורית ויפה לייפות את הבית או את המשרד שלהם, יכולים לעשות זאת באמצעות פריטי אומנות שונים ומגוונים, כאשר ציור הוא אחד מהם. באזור ראש העין הסביבה והשומרון יש מעט אמנים שישמחו לעמוד לרשותכם ולהציע לכם ציורים יפים מהמגוון שהם ביצעו, או למכור לכם כאלה שיבוצעו על פי דרישה שלכם. 
אם אתם מתלבטים איפה קונים ציורים, הרי שרוב האמנים ימכרו לכם ממגוון היצירות שבצעו גם אם תגיעו לסטודיו שלהם באזור ראש העין הסביבה והשומרון. אחרים מוכרים רק דרך גלריות – לרוב אחת שמייצגת אותם, כך שיש לברר איפה נמכרות יצירות של אמן שאתם אוהבים או מעריכים. 
דרך נוספת לקנות יצירות היא במכירות פומביות, שמתקיימות בבתי מכירות שונים בארץ ובחו"ל. מכירות רבות מתקיימות הן בבתי המכירות עצמם – באולמות מכירה – והן באינטרנט, באתרים שונים. קנייה במכירה פומבית היא דרך טובה מאוד לקנות יצירה של כל אמן, בין אם הוא מוערך ומחירי יצירותיו גבוהים יחסית, ובין אם הוא נמצא בתחילת דרכו וקיים פוטנציאל בקניית יצירותיו בתור השקעה. 

 

חוגי ציור באזור ראש העין הסביבה והשומרון

אם אתם מעוניינים בלימוד ציור, תוכלו תמיד להירשם לחוג של צייר במרכז קהילתי כלשהו באזור ראש העין הסביבה והשומרון או בחוג שמציע מוזיאון או מרכז לאמנות. בנוסף, יש לא מעט אמנים שמעבירים שיעורים אצלם בסטודיו, בין אם באופן פרטי ופרטני, ובין אם לקבוצות. 
זכרו, שאם אתם לומדים או רוצים לעסוק בתחום בתור תחביב, יש להניח שתצטרכו ציוד לציור: מכחולים, צבעים וקנבסים. את כל אלה ועוד, תוכלו למצוא ולקנות בחנויות מתמחות לציוד אמנות.

המשך קריאה