חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

צורפים באזור אשדוד והסביבה

(7 תוצאות)
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
מפתח הזהב
מפתח הזהב
טלפון: 08-8533815
הראשונים 146, אשדוד
פתוח עד השעה: 14:00
״אנשים טובים ואמינים״
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
כוכב הזהב - אדרי קרן ויגאל
כוכב הזהב - אדרי קרן ויגאל
טלפון: 076-8618763
הגדוד העברי 5, אשדוד
פתוח עד השעה: 20:00
״השרות מדהים ומהיר הכל עם חיוך ומחירים נוחים מאוד. שירות תיקונים זריז. מבחר מטורף מקום מושלם. תודה יגאל וקרן.״
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
נועה גורן - צורפת, מעצבת תכשיטים
נועה גורן - צורפת, מעצבת תכשיטים
טלפון: 076-8021304
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
נועה גורן-מעצבת תכשיטים, צורפת ומעצבת צלחות בקרמיקה. דגש מיוחד על האיכויות הגבוהות ובמקצועיות ללא פשרות. עיצוב תכשיטים* עיצוב צלחות בקרמיקה
תכשיטי שיתכשיטי שי
(1 המלצות)
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
ייפתח מחר בשעה: 09:00הגעתי לחנות מהמלצה של חבר, השירות היה מדהים, מגוון גדול מאוד ומחירים מצויינים, מומלץ!!!!
אתראתר
אורי תמיר תכשיטיםאורי תמיר תכשיטים
נותן שירות באזור אשדוד והסביבה
פתוח 24/7התחלתי לעשות תכשיטים בעקבות הזיקה שלי לחומרי גלם, כלי עבודה וחבלים. למדתי צורפות בהמשך לסבתא שלי שהייתה צורפת בעברה. חומר גל
אתראתר
גלריהגלריה
מפתח הזהבמפתח הזהב
האיריס 156, אשדוד

מתנה ליום נישואין? טבעת אירוסין? אולי תיקון משקפיים? צורפים באזור אשדוד והסביבה מייצרים ועושים את כל אלה ועוד, גם בהתאמה אישית לגמרי. בנוסף, לעיתים קרובות הם עושים זאת במחירים שיפתיעו אתכם.

צורפים הם אוּמנים ואמנים שעוסקים בעיבוד מתכות אצילות לשם ייצור תכשיטים או כלים יקרים. הם עובדים בזהב, פלטינה וכסף, ולעיתים גם בסגסוגות מתכת נוספות, כמו אלפקה.

רוב האמנים הללו מייצרים פריטים ייחודיים, שכל אחד מהם שונה מרעהו. עם זאת, תמיד אפשר למצוא בסטודיו של צורף באזור אשדוד והסביבה גם פריטים או דגמים שמיוצרים באופן סדרתי, במחירים יותר נוחים או אפילו נמוכים בצורה משמעותית, מפריטים ייחודיים.

 

התמחויות שונות של צורפים באזור אשדוד והסביבה

יש לא מעט צורפים באזור אשדוד והסביבה שעוסקים בעיצוב תכשיטים לא רק עבור עצמם או הסטודיו שלהם, אלא גם עבור חברות או יצרני אופנה. פריטים כאלה לא תמיד מיוצרים בעבודת יד (ומחירם עשוי להיות נח), אבל אם הם נושאים חתימה או שם של אוּמן ידוע, הם עשויים להפוך בעתיד לפריטי אספנות יוקרתיים. כדאי לדעת זאת, אם אתם מחפשים מתנה ייחודית במחיר סביר או אם אתם מוצאים פריט "רטרו" שכזה בחנות יד שנייה, למשל.

יש צורפים שמתמחים בקיבוע אבני חן או שיבוץ יהלומים. עבודה זה שונה מעבודות התכה או חריטה, למשל, לא רק בגלל שמדובר בטכניקות שונות, אלא גם בגלל שכל ההסתכלות על מבנה התכשיט עצמו שונה: יש לקחת בחשבון את סוג האבן והליטוש שלה ולמקם אותה נכון, כדי להוציא ממנה את מירב הברק והיופי.

צורפים באזור אשדוד והסביבה עוסקים גם בשיקום ותיקון של תכשיטים או שימור שלהם. אנשי מקצוע אלה ישמחו לסייע לכם בתיקון משקפיים, למשל, כיון שהם מיומנים מאוד בהלחמות עדינות ובעבודה עם מתכת מעוצבת. מחיר תיקון שכזה עשוי להיות כמה עשרות שקלים בלבד, ויכול להציל זוג משקפיים יקר מאוד.

המשך קריאה