נוסעים לחו"ל

יום הבחירות של 2019 מתקיים יומיים לפני יציאת הילדים לחופשת הפסח. זה אומר, שיש מי שיעדיפו לנצל את היום הזה, לחבר אותו עם היומיים שלאחריו ולהפוך אותו לחופשה ארוכה, רגע לפני שהמחירים לחו"ל עולים.

אם אתם מאלה, יש עוד זמן לבחור: בחרו סוכנות נסיעות שתציע לכם דיל מעולה, הצביעו בבוקר, ועלו על המטוס לחופשה.

מבלים עם הילדים

אם אתם בעניין של בילוי עם הילדים שלא קשור לשופינג, תוכלו לבקר באחד ממוזיאוני הטבע או המדע. אלה פותחים את שעריהם ומציעים פעילויות רבות ומגוונות לילדים, לעיתים קרובות בנוסף לפעילויות הרגילות; מוזיאוני הטבע והמדע מתאימים לרוב לילדים בגילאי גן עד חטיבת ביניים.

רוצים לבחור מוזיאון? היכנסו עכשיו למדריך העסקים שלנו.

מבלים בקניות

הקניונים ומרכזי הקניות ישמחו מאד לארח אתכם ביום הבחירות. שווה מאוד להתעדכן באתרים השונים של הקניונים, כדי לאתר את אלה שמציעים לא רק חוויית קניות טובה, אלא גם אופציה לבילוי של הילדים: הצגות או הפעלות שונות, שיאפשרו לכם לוותר את כרטיס האשראי.

יש קניונים שמציעים גם מעבר לסדנאות הפעלה – בתשלום או חינם ובבחירות הקודמות השקיעו במתחמי ספורט ואפילו בקרקסים! בהחלט שווה לעקוב ולהתעדכן.

כדי לבחור מרכז קניות מתאים, היכנסו עכשיו למדריך העסקים שלנו.

 

 

בילוי זוגי

אם אתם בקטע של בילוי זוגי רגוע ואפילו רומנטי, אנחנו ממליצים לכם להתחיל את היום בהצבעה מוקדמת, ולהמשיך אותו בכל מה שמתאים לכם: ספא ועיסוי זוגי עם ארוחת בוקר ומנוחה ממושכת אחרי הטיפולים. בהמשך, אפשר יהיה לצאת לחוף הים ולהמשיך שם את היום באמבט שמש לרוח הנעימה שצפויה לנשוב.

היכנסו למדריך שלנו לבחירת ספא או מסעדה מפנקת

 

 

 

בילוי בטבע

מתאים לכולם: להורים עם ילדים, לזוגות, לרווקים ולכל מי שאוהב נפלאות הטבע: הגנים הלאומיים והפארקים הרבים יהיה פתוחים ביום השבתון, ואם תבואו מוקדם, אולי אפילו תצליחו למצוא לעצמכם מקום על הדשא, לפיקניק.

אל תשכחו שיש לא מעט פארקים עירוניים גדולים, וכאלה שקרובים הביתה.                 

באזור המרכז: וולפסון, גני יהושע, אריאל שרון ואחרים. בירושלים: עמק צורים. חיפה: שוויצריה הקטנה. באר שבע והדרום: יער יתיר ועוד ועוד.

בחרו לכם יעד בעזרת המדריך שלנו, בחרו מוקדם בבוקר וצאו לבילוי ארוך בטבע, קרוב אליכם או רחוק מהבית; הבחירה שלכם.