בכל שנה מחדש, נתקלים אנשי משאבי האנוש בחברות השונות בהתבלטות מה נעשה השנה ביום הכיף שלנו לעובדים? איך נפתיע אותם ונגרום לפעילות שגם תגבש, אבל גם תלמד אותם משהו על עצמם ועל עבודת צוות? ובכן, למה שלא תחשבו על האופציה של יום כיף במוזיאון?

לא כל מוזיאון מציע לערוך במסגרתו ימי גיבוש או יום כיף לעובדים אבל אלו שכן, יכולים להציע לכם חויה יוצאת דופן ומיוחדת מאוד. קחו למשל את מוזיאון הילדים הישראלי בחולון. מדובר על פניו במוזיאון שכולם מכירים כמקום נפלא לבילוי שעות עם הילדים בתערוכות או במסלולים השונים, אך המוזיאון מציע גם במסגרתו את האופציה לערוך יום כיף לעובדים עם שלל רעיונות ייחודים. רוצים דוגמא?

מחפשים יום כיף עם ערך מוסף

למי שמחפשים לערוך יום כיף לעובדים שהוא איכותי, מיוחד ועם ערך מוסף, מומלץ לשקול את האופציה להשתתף באחת מהסדנאות המוקדשות למנהלים במוזיאון. שתי הפעילויות המוצעות במסגרת הסדנאות הללו הן דיאלוג בחשיכה והזמנה לשקט. האחת נעשית במסלול חשוך לחלוטין המדמה את חיי היום יום של העיוור ומעודד מנהיגות ועבודת צוות. הסדנה השנייה נערכת בדממה מוחלטת המושגת באמצעות אוזניות אוטמות ושימוש בשפת הסימנים ושפת גוף. תפקידה לשפר זיהוי תקשורת בלתי מילולית והבנת הוראות בצורה מיטבית.

בסיום הפעילות או בטרם זו תתחיל, תוכלו לעשות שימוש בחדר ההתכנסויות לארוחת בוקר או צהריים.

ואם אתם דווקא בכיוון של צחוק וכיף

אם אתם מעדיפים את יום הכיף דווקא בכיוון של צחוק וכיף בלי ערך חינוכי כבד מדי שיתלווה אליו, המוזיאון ישמח להעמיד לרשותכם את אחד מהאולמות שלו לטובת סטנד אפ בחשיכה המיועד למבוגרים בלבד ונערך כאמור, בחושך מוחלט. ארגונים גדולים המעוניינים בכך, יכולים לסגור הופעה עם אמן לבחירתם ולהתנסות בפעילות היוצאת דופן של סטנד אפ בחשיכה. לאחר מכן יוכלו המשתתפים להינות מערב של גיבוש וכיף נוספים בארוחת ערב קלילה בחדר ההתכנסות במוזיאון.

לסגור את המוזיאון לטובת המשפחות בארגון

עוד אופציה ליום כיף לעובדים שיהיה בעיקר שימושי לבעלי המשפחות שלעיתים מתקשים למצוא בייביסיטר כדי לצאת לבלות וליהנות בערב, היא סגירת המוזיאון לטובת יום כיף לארגון שלם של משפחות או הורים וילדים. ההורים יוכלו בטרם עת להרשם לאחת או מקסימום 2 מהפעילויות במוזיאון בהתאם לגילאי הילדים של העובדים , וכך נוצר יום כיף בין האטרקציות השונות במוזיאון שגם נערך בסדר מופתי הודות לארגון הפעילויות והשעות כניסה לכל פעילות של הורה וילדיו. בין לבין ניתן ברחבת הדשא של המוזיאון גם לפרוס קייטירינג ושולחנות לטובת ארוחה, כיבוד ושתייה.