מחיר איזון גלגלים לרכב

 

כמה עולה איזון גלגלים לרכב?

עלות של איזון גלגלים לרכב היא בין 20-55 ₪.
 

איך עושים איזון גלגלים?

ישנם שני סוגי איזון גלגלים – איזון סטטי ואיזון דינמי. מומלץ מאוד לבצע את שניהם, ולעשות זאת בדיוק מוחלט. רשמנו לכם הסבר איך כדאי לעשות זאת:

  1. איזון סטטי - מבוצע על ידי מכונת איזון המיועדת לכך, כאשר הגללים מחוברים למכונית ומסתובבים במהירות של לפחות 300 סיבובים בדקה. איזון גלגלים סטטי, מאתר כל חוסר איזון שלא קשור לגלגל ומתקן אותו.
     
  2. איזון דינמי – מתבצע על הציר של כל אחד מהגלגלים בנפרד, כאשר הם מפורקים מהמכונית. לאחר שווידאתם שכל גלגל מאוזן, החזירו אותם למקומם. במסגרת איזון גלגלים דינמי, לא רק שמאתרים כל נקודה של חוסר איזון, אלא גם ניתן למצוא מהי מידת חוסר האיזון. בהתאם לכך מחליטים כמה משקל להוסיף כדי להחזיר את האיזון על כנו. לשם כך, נדרש ציוד מקצועי ואיכותי וגם להיות בעלי ניסיון בכדי לדעת לתפעל אותו.
     

מה ההבדל בין כיוון פרונט לאיזון גלגלים?

כיוון פרונט ואיזון גלגלים נועדו כדי להבטיח לכם חווית נסיעה נוחה ומוצלחת, אחיזת כביש מיטבית ורמת בטיחות מרבית. ההבדל בניהם הוא שאיזון הגלגלים כשמו כן הוא – נועד לוודא שכל גלגל בפני עצמו יהיה מאוזן, לעומת זאת במסגרת כיוון פרונט נבדקים לא רק הצמיגים אלא גם מערכת ההיגוי בחלק הקדמי של המכונית, וזאת על מנת שיהיה דיוק בזוויות ההיגוי השונות של הרכב. זוויות אלה עלולות להשתנות במהלך הנסיעות, וכיוון פרונט למעשה מחזיר את הזוויות להיות אלה שקבע היצרן.

 

מחיר איזון גלגלים לרכב מהווה את טווח המחירים הממוצע בשוק. המידע נאסף ממגוון עסקים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד.

מחירים מומלצים לפנצ'ריות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • צמיג ותקרצמיג ותקר
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 07:30תיקון של פנצ'רים לכל סוגי הרכבים. מכירת כל סוגי הצמיגים כולל לרכבים כבדים ולאוטובוסים, מכירת ציוד העמסה, כיוון פרונט ועוד.
    גלריהגלריה
  • ד.א. הרשת לצמיגים בע"מד.א. הרשת לצמיגים בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור חולון
    ייפתח מחר בשעה: 07:00שירות מהיר ואמין
    גלריהגלריה
  • גלגלי המגןגלגלי המגן
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 07:30מחפשים להחליף את הגלגל שלכם באוטו מוזמנים להגיע לגלגלי המגן, אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר שלנו, מכירת צמיגים, גנטים ,אביז