בחודש מאי של שנת 2012 זכתה אחת מרשתות הפיצה לפרסומת הטובה ביותר, ללא כל תשלום או מאמץ מיוחד מצידה. אמריקאי אשר צפה בידיעה על פיצה ייחודית המוגשת רק בדובאי, עלה מיד על מטוס וטס 11 אלף קילומטרים במשך 13 שעות רק כדי לטעום מהפיצה הזו. סיפור זה, אשר התפרסם כמעט בכל רחבי העולם, זיכה את רשת הפיצות בפרסום רב שכמוהו הם כנראה לא היו מקבלים - גם לא באמצעות פעולת אנשי השיווק הטובים ביותר. הידיעה על האמריקאי שטס לדובאי גרמה לסניפים נוספים למכור את הפיצה המיוחדת והפופולאריות שלה גדלה בצורה משמעותית מאוד. זהו כוחה של פיצה טובה באמת - חובבי הפיצות יכולים לנסוע במשך שעות רבות רק כדי לטעום ממנה.

אם גם אתם רוצים למצוא את הפיצה המיוחדת שלכם, פיצה שיהיה שווה לעשות הכול בשביל לטעום ממנה, המאמר הבא יגרה את תאבונכם.

היכן מסתתרות הפיצות השוות?

  • אל תסתכלו בקנקן: כמו בתחומים רבים אחרים, אנשים רבים מתרשמים מהצורה ושוכחים כי בסופו של דבר הטעם הוא הקובע. פיצריות רבות מציעות פיצות בצורות מיוחדות ושונות אך בשורה התחתונה מדובר באותה פיצה – אותה גברת בשינוי אדרת. יכול להיות שגם הפיצה המלבנית היא פיצה נהדרת, אבל מה שבטוח הוא שאת הטעם הנפלא שלה היא לא מקבלת מאופן החיתוך שלה אלא ממרכיביה.
  • החומרים שממנה עשויה הפיצה: פיצה טעימה היא פיצה שעשויה ממרכיבים איכותיים ומחומרים טריים – אין מה לעשות – כול אחד שמבין בפיצות יודע שאיכות המרכיבים ובמיוחד סוג הגבינה הם אלו שיקבעו את טעמה הנפלא.
  • סוגי תוספות: המרכיב שיכול להפוך פיצה פשוטה לפיצה מושלמת הוא התוספות. אם אתם רוצים לבחור פיצה מיוחדת, כזו שלא טעמתם בשום מקום אחר, בחרו בפיצה המוגשת יחד עם תוספות מיוחדות – תוספות שאולי לא חשבתם לשים על הפיצה שלכם אך כשאתם טועמים את הפיצה הזו, אתם לא יכולים להבין איך הסתדרתם בלעדיהן עד היום.
  • מאפיינים ייחודיים: כיום רשתות פיצה רבות מציעות פיצות מיוחדות לאנשים שסובלים מבעיות בריאותיות למיניהן כדוגמת הפיצות ללא גלוטן. כך גם אנשים שבעבר נמנעו מפיצה יכולים סוף כול סוף ליהנות ממנה.

בניגוד לפיצה רגילה אותה ניתן למצוא בכל מקום, פיצות מיוחדות לא כל כך פשוט למצוא. לכן, אם אתם רוצים להתפנק עם פיצה מיוחדת שתשאיר לכם בפה טעם של עוד, כדאי לדעת מראש לאיזו פיצרייה אתם נוסעים ואפילו לחפש המלצות בנוגע למנת הדגל של אותה פיצרייה.