מחיר צביעת מראה לרכב

כמה עולה צביעת מראה לרכב?


עלות של צביעת מראה לרכב היא בין 200-100 ₪, המחיר מתייחס לצביעה חיצונית של בית המראה, כולל תיקון שריטות קלות, ללא החלפת זגוגית. 


ממה מורכב מחיר צביעת מראה לרכב?


מחיר צביעת בית מראה לרכב מורכב מבדיקה מהירה במחלקת הפחחות במוסך, פירוק המראה בהתאם לצורך, אבחון בעיות במכלולי בית המראה, הכנת המשטח לצביעה, תיקון שריטות ושפשופים, יישום חומר מקשר וצביעה איכותית.

בתי המראה בצד ימין ובצד שמאל בולטים מהרכב ומהווים נקודת תורפה, לכן לא פעם מגלים שברים, שפשופים וסדקים בבית המראה ובזגוגית. יש לתקן מיד בית מראה שבור בהתאם לדרישות החוק בישראל. במקרים רבים מבצעים תיקון קוסמטי כדי להעלים את השפשופים והסדקים שנותרו בגוף בית המראה, ובעזרת צביעה איכותית מחדשים את המראה של מראת הרכב ואין צורך להשקיע אלפי שקלים בבית מראה חדש.
המחיר צפוי להתייקר אם נדרשת צביעה בצבע פנינה או בצבע מטאלי. כמו כן, פירוק המראה מייקר את העבודה, במיוחד כאשר צובעים בית מראה של רכב יוקרה.


מחיר צביעת מראה לרכב באתר B144 מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום פחחות וצבע לרכב. המידע נאסף ממגוון מוסכים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד, ואין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר. ראוי לציין כי המחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, עלות החלפים ואיכות חומרי הגלם.
 

מחירים מומלצים לפחחות וצבע לרכב

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • אגמ  שירותי רכבאגמ שירותי רכב
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00א.ג.מ. שירותי רכב מתמחה בפחחות וצבע ממוקם באיזור תל אביב יפו. תיקוני הפחחות והצבע מתבצעים ברמה האיכותית והמקצועית ביותר, תוך
  • מוסך פחחות וצבע - שמעון ארביבמוסך פחחות וצבע - שמעון ארביב
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור אור יהודה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00הגעתי למוסך אחרי שהרכב נפגע והשתחררו לו חלקים, קיבלו אותי בצורה ממש נעימה ותיקנו לי את התקלה הקטנה שהייתה לי, והופתעתי שהוא ל
  • מוסך מאיר זבנר בע"ממוסך מאיר זבנר בע"מ
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:30העסק שלנו מתמחה בפחחות וצבע ברמה הגבוהה ביותר על כל דופיו. לפרטיים עסקיים ומוסדות תוך מתן שירות מקצועי אדיב ואמין תוך עמידה ב