מחיר צביעת טמבון אחורי

כמה עולה צביעת טמבון אחורי?


עלות של צביעת טמבון אחורי היא בין 1,000-500 ₪, המחיר מתייחס לתיקון מקומי, עם או ללא פירוק הפגוש האחורי ברכב, ועשוי להשתנות בהתאם לסוג הצבע וטכניקת הצביעה.


ממה מורכב מחיר צביעת טמבון אחורי?


מחיר צביעת טמבון אחורי מורכב מבדיקה כללית לצורך אבחון מצב הטמבון ובחירת שיטת הצביעה, פירוק החלק מהרכב בהתאם לצורך וסוג התיקון שיש לצבע, הכנת המשטח לקראת צביעה (ניקוי, שטיפה, שיוף, מילוי וכו'), צביעה ידנית או בתנור, ייבוש מוחלט והרכבת הטמבון (אם פורק).
המחיר מושפע בין היתר מגודל הטמבון והמשטח שיש לצבוע וממורכבות העבודה. כמו כן, סוג הצבע מהווה גורם משמעותי המשפיע על עלות העבודה. יש צבעים רגילים באיכות גבוהה ויש צבעים מיוחדים המייקרים את עלות צביעת הטמבון האחורי, במיוחד אם בוחרים צבע פנינה או צבע מטאלי.
אם צריך לצבוע את כל הטמבון האחורי מומלץ לפרק אותו מהרכב, לבצע הכנה יסודית של המשטח, וכדאי לדרוש צביעה בתנור. המחיר לא כולל תיקוני פח ופלסטיק, כלומר ללא עלות פחחות.


מחיר צביעת טמבון אחורי באתר B144 מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום פחחות וצבע לרכב. המידע נאסף ממגוון עסקים ומוסכים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד, ואין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר. ראוי לציין כי המחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג הצבע ושיטת הצביעה.
 

מחירים מומלצים לפחחות וצבע לרכב

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • אגמ  שירותי רכבאגמ שירותי רכב
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח בשעה: 08:00א.ג.מ. שירותי רכב מתמחה בפחחות וצבע ממוקם באיזור תל אביב יפו. תיקוני הפחחות והצבע מתבצעים ברמה האיכותית והמקצועית ביותר, תוך
  • פארטס דיזייןפארטס דיזיין
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    ייפתח בשעה: 08:00מוסך פארטס דיזיין-אצלנו מבצעים את כל סוגי הפחחות וצבע לרכב, אצלנו כל לקוח יקבל יחס אדיב, נעים, יעיל ומקצועי. מותאם לצרכי הלקו
  • צרוייה שירותי רכבצרוייה שירותי רכב
    נותן שירות באזור באר טוביה
    בתאום מראשצרוייה שירותי רכב - מתמחים בהענקת שירות לרכבים פרטיים, אוטובוסים, משאיות, מיניבוסים. רכבים חלופיים- מכל הסוגים ושינוע רכב עד