חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

פחחות רכב בלקיה

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור לקיה
גבי פארק הרכב- מוסך גבי
גבי פארק הרכב- מוסך גבי
טלפון: 08-6900885
סדנא 6, באר שבע
פתוח עד השעה: 08:00
״פשוט שירות ואיכות ברמה הגבוה ביותר !״
נותן שירות באזור לקיה
צרוייה שירותי רכב
צרוייה שירותי רכב
טלפון: 076-8106859
אזור תעשיה 1, באר טוביה
בתאום מראש
צרוייה שירותי רכב - מתמחים בהענקת שירות לרכבים פרטיים, אוטובוסים, משאיות, מיניבוסים. רכבים חלופיים- מכל הסוגים ושינוע רכב עד בית הלקוח! בעלי וותק וניסיון רב בתחום- ללא התפשרות על איכות ומחירים אטרקטיביים ונוחים לכל לקוח ולקוחה!
נותן שירות באזור לקיה
Detailing car
Detailing car
טלפון: 076-8117730
פתוח עד השעה: 18:00
״חביבי מרוצה מאוד עבודה יפה מאוד ממליץ לכולם״
החלפת טמבון אחורי 250 - 600 ₪
החלפת טמבון קדמי 250 - 600 ₪
פחחות דלת רכב 200 - 1,500 ₪
תיקון מכת פח קטנה לבגאז' 100 - 600 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

המכונית זקוקה לרענון מראה? השריטות או נזקי הציפורים הורגים אתכם, ואתם מחפשים פחח או צבעי בלקיה? הנה כמה מהדברים שבעלי המקצוע האלה ישמחו לעשות עבורכם, סוגי התיקונים שהם מבצעים – וגם מילה על מחירים.
כמעט כל נהג או בעל מכונית יכול לבצע תיקוני צבע קלים מאוד במכונית שלו (או שלה), בעיקר במקומות שלא נחשבים חשובים. אם מדובר במכונית ישנה, אפשר לעיתים לקנות ספריי צבע לרכב, ולתקן את המראה שלה, לפחות באופן שטחי. 
מעבר לכך, אם מדובר בתיקון פח או נזק חיצוני שהוא מעבר לקוסמטי, רצוי מאוד לגשת לבעל מקצוע. הטיפ שלנו הוא לחפש יותר מאשר בעל מקצוע אחד בלקיה ולקבל הערכות מחיר משני בעלי מקצוע שונים, לצד הצעה לעבודה כולה, במוסך אחד; הצעות נפרדות עשויות להוזיל עלויות. 

 

פחחות רכב בלקיה

רוב צבעי הרכב יכולים לתקן בעצמם גם נזקי פח קלים. מעבר לכך, רצוי מאוד לגשת לפחח, שכן בתלות בחלק הניזוק, יישור המתכת או טיפול בפלסטיק או שיקום הפיברגלס יכול להיות מאוד מסובך ומורכב וכדאי שיעשה אותו בעל מקצוע שזו המומחיות שלו. 
התקנת אביזרי ייפוי וחלקי חילוף חיצוניים (מראות, בין השאר, אבל גם פנסים, כנפיים, "שפמים" וכיוצא באלה) במקרה של נזק, תיקון והעלמה של נזקי ברד או אבנים שנתזו מהכביש, תיקון שריטות עמוקות, משיכת או תיקון פגושים, פחחות בשיטת PDR, כל אלה הן פעולות מקצועיות, שמיועדות לפחחים. 

 

צבע לרכב בלקיה

אנשי המקצוע בתחום זה עוסקים בחידוש לכה (ציפוי ההגנה השקוף) פוליש ווקס לרכב, ציור על רכב ושדרוג המראה (דיטיילינג) שלו. 
אם הנזק אינו נזק גוף, אלא רק צבע, או שאתם רוצים רק לרענן את מראה המכונית או להכין אותה לקראת מכירה, שווה בהחלט לגשת לצבעי רכב בלקיה. רצוי לברר עם איש המקצוע באיזו שיטה הוא עובד, אם יש לו תנור לייבוש וכמה שכבות צבע הוא מתחייב לבצע. 

המשך קריאה