מחיר תסרוקת ערב

כמה עולה תסרוקת ערב?

מחיר תסרוקת ערב במספרה או בסטודיו לעיצוב שיער נע בין 150 ל- 500 שקלים. אם מעצב השיער מגיע עד הבית המחיר יקר יותר ונע בין 250 ל- 650 שקלים. לרוב, אם מזמינים איפור ושיער מאותו בעל מקצוע או אם מזמינים תסרוקות למספר נשים יחד, תינתן הנחה במחיר.

ישנם סגנונות שונים של תסרוקות ערב לנשים. טווח המחירים של תסרוקת ערב הוא רחב ותלוי בגורמים שונים.

אילו סוגי תסרוקת ערב פופולריים?

שני הסוגים העיקריים של תסרוקות ערב הם תסרוקות אסופות ותסרוקות פזורות.

  • בתסרוקת אסופה ניתן לבחור בין מגוון רב של סגנונות: שיער אסוף בקוקו, תסרוקת צמודה או מרושלת, גבוהה או נמוכה ועוד.
  • בתסרוקת פזורה, ניתן לבחור לעצב את השיער באופן חלק, גלי או מתולתל, להשאירו פזור לחלוטין או לאסוף אותו באופן חלקי. בתסרוקות השונות ניתן לשלב תוספות שיער מלאכותיות לצורך הענקת נפח, סיכות קישוט שונות או פרחים.

במה תלוי מחיר תסרוקת ערב?

ראשית, מחיר תסרוקת ערב תלוי במידה רבה במוניטין ובניסיון של מעצב השיער. ככל שמעצב השיער ותיק ומוכר בתחומו – כך המחיר יעלה. שנית, לסוג התסרוקת ישנה השפעה על המחיר. תסרוקות אסופות הן לרוב מורכבות ודורשות זמן עבודה רב, לכן גם מחירן גבוה מתסרוקות פזורות.

כמו כן, אם משלבים בתסרוקת תוספות שיער, סיכות או פרחים – המחיר יתייקר. לבסוף, הזמנת עיצוב שיער עד הבית עולה יותר מאשר הגעה לסטודיו, כיוון שעל מחיר התסרוקת יש להוסיף את מחיר הנסיעות והדלק של מעצב השיער.

מחיר תסרוקת ערב קבוע מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום עיצוב השיער. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי סוג השיער, מורכבותו, משך התור, סוגי החומרים, דרישות מיוחדות ואיכות ומקצועיות המעצב.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • מספרת פיליפ וזאנהמספרת פיליפ וזאנה
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    פתוח עד השעה: 17:00בעלי מקצוע עם יחס מהמם בעלי ידע רב גוני מה שמקנה למידה תוך כדי עבודה. המלצות מעולות
  • רפי חלפון עיצוב שיעררפי חלפון עיצוב שיער
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    ייפתח בשעה: 10:00הייתי בבאסה של החיים דיכאון באתי עם שיער הרוס וגמור בגלל החלטות שגויות.. אחר כך גם חוסר אמון.. עד שהגעתי לרפי חלפון! אדם ישר,
    אתראתר
    גלריהגלריה