מחיר תספורת אישה

כמה עולה תספורת אישה?

טווח המחירים לתספורת אישה הוא רחב, ומשתנה בהתאם לסוג השיער ואורכו, סוג התספורת, המוניטין של מעצב השיער ועוד. באופן כללי, תספורת אישה תעלה בין 100 ל- 250 שקלים. תספורת במספרה ביתית לרוב תהיה זולה יותר מאשר אצל מעצב שיער.

תספורות נשים הן רבות ומגוונות ומחירן גבוה מתספורות גברים או ילדים. תוספות שונות ועיצובים שונים בשיער, מלבד לתספורת עצמה, כרוכים בתוספת תשלום.

אילו סוגי תספורות נשים יש?

תספורות נשים מתחלקות לשני סוגים עיקריים: תספורות לשיער קצר ולשיער ארוך. ישנן וריאציות רבות לתספורות שיער קצר לנשים, כאשר תספורת קארה בקו הסנטר או הכתפיים היא מהפופולריות שבהן. כמו כן, ישנם סוגים שונים של תספורות לשיער הקצר יותר מקו הסנטר, או לשיער קצוץ.

תספורות שיער ארוך לנשים גם הן רבות ומגוונות. טרנד התספורת המדורגת שהיה פופולרי ביותר בעבר, התחלף בתספורת בקווים ישרים. שיטת תספורת פופולרית וחדשה יחסית היא גזירת קצוות השיער באמצעות מכונת גילוח, על מנת לקבל סיומת ישרה במיוחד.

אילו עיצובי שיער יש?

תספורות נשים לרוב אינן מסתכמות בגזירת השיער בלבד ומתלוות אליהן תוספות שונות. תוספות אלה אינן נכללות במחיר התספורת וחלקן אף עולות יותר מהתספורת עצמה. כך למשל, ישנם סוגים רבים של החלקות שיער בטווח מחירים רחב.

כמו כן, צבע או גוונים בשיער הם תוספות נפוצות ביותר בתספורות נשים. עיצוב השיער בפן, בייביליס או יצירת תסרוקות שונות בשיער יהיו כרוכים גם הם בתוספת תשלום לתספורת.

 

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 08:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • דני שילה עיצוב שיערדני שילה עיצוב שיער
    (5 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00צמד ספרים אלופים
  • איתן דהרי עיצוב שיעראיתן דהרי עיצוב שיער
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00מתמחים בעיצוב שיער, צבע, גוונים החלקות מינרליות, שיקום שיעור ומוצרים אורגניים. שירות אישי. טיפולי עור, טיפולי קרקפת, טיפולי ש
    גלריהגלריה