מחיר תוספות שיער זמניות

כמה עולות תוספות שיער זמניות?

טווח המחירים לתוספות שיער זמניות הינו רחב ותלוי בפרמטרים שונים כמו סוג התוספות, גודלן, שיטת ההשמה ועוד. בדרך כלל המחיר נקבע על פי משקל התוספות בגרמים, ובממוצע המחיר ינוע בין 1,200 ל2,000 שקלים ל- 100 גרם.

מטרתן של תוספות שיער היא הארכה ועיבוי של השיער. בתוספות זמניות ניתן להשתמש באופן חד פעמי או מספר פעמים, תלוי בסוגן. מחירן של התוספות הזמניות זול יותר מזה של התוספות הקבועות.

סוגי תוספות שיער זמניות

ישנם מספר סוגים של תוספות שיער זמניות. הסוג האיכותי והיקר ביותר הינו שיער פרימיום: שיער טבעי שלא עבר תהליכים כימיים כלל. השיער בתוספות אלה הוא עמיד ביותר, מבריק ובעל מגע נעים במיוחד.

סוג נוסף הינו תוספות של שיער צבוע. זהו שיער טבעי אשר עובר תהליך כימי כלשהו ולכן איכותו נפגעת במידת מה. לבסוף, ישנן תוספות העשויות משיער סינטטי – מלאכותי, אשר איכותן עוד פחות טובה אך מחירן הוא הזול ביותר.

טכניקות של תוספות שיער זמניות

ניתן לשלב תוספות שיער זמניות במספר טכניקות. טכניקה נפוצה הינה שימוש בקליפסים המתחברים לשיער באופן נסתר. חיבור הקליפסים היא פעולה מעט מורכבת ולכן הם פחות מתאימים לשימוש יומיומי.

אופציה נוספת היא להשתמש בקשת שיער אשר מתחברת לשיער בקלות. לבסוף, ישנן תוספות שיער אסופות בקוקו שניתן לחבר לשיער אסוף או להשתמש בהן לצורך תסרוקת מסוימת.

*מחירון תוספות שיער זמניות הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 08:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • מרכז יופי ONEמרכז יופי ONE
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 08:30מצויין
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • מספרת פיליפ וזאנהמספרת פיליפ וזאנה
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 09:00בעלי מקצוע עם יחס מהמם בעלי ידע רב גוני מה שמקנה למידה תוך כדי עבודה. המלצות מעולות