מחיר פן לשיער

כמה עולה פן לשיער ארוך?

מחירו של פן לשיער ארוך נע בין 80 ל- 120 שקלים, בהתאם לפרמטרים השונים שהוזכרו. בדרך כלל, אם מגיעים למעצב השיער עבור תספורת ופן יחד, תינתן הנחה במחיר.

פן לשיער ארוך הינו תסרוקת נפוצה בקרב נשים וגברים. המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים.

איך עובד תהליך החלקת שיער בפן ?

ישנן שיטות שונות להחלקה, כאשר פן לשיער הינו שיטה נפוצה ביותר.
תחילה, יש לחפוף את השיער ולסרק אותו. לאחר מכן, יש לייבש באופן חלקי את השיער בעזרת פן. לבסוף, כדי להחליק את השיער, יש להשתמש במברשת עגולה מיוחדת ולהצמיד את הפן לשיער תוך כדי סירוקו.

על מנת לקבל מראה גלי או בקבוקים, נהוג להשתמש גם במכשיר בייביליס. בסוף התהליך, נהוג לרסס על השיער תרסיס מיוחד המסייע לשמור על עיצוב השיער לאורך זמן. 

במה תלוי מחיר פן לשיער?

בראש ובראשונה המחיר תלוי במוניטין של מעצב השיער. מעצבי שיער שנחשבים בתחומם גובים מחיר יקר יותר עבור כל תספורת או תסרוקת שהיא. לעומתם, במספרות ביתיות או אצל מעצבי שיער פחות מוכרים – המחיר יהיה זול יותר.

כמו כן, המחיר משתנה בהתאם לסוג השיער. שיער גלי או כמעט חלק הוא שיער שקל להחליקו בפן ולכן המחיר יהיה זול יחסית. שיער מתולתל או סבוך במיוחד יהיה קשה יותר להחלקה וידרוש זמן רב יותר, ולכן המחיר יתייקר. בנוסף, ככל שהשיער ארוך יותר – כך המחיר יעלה.

לבסוף, המחיר תלוי גם בסוג הפן לשיער. ישנם סוגים שונים של פן, ביניהם פן חלק, גלי או בקבוקים. מחירו של הפן החלק הוא הזול ביותר בעוד הסוגים האחרים הם מורכבים יותר לביצוע ומחירם יקר יותר.

*המחירון הינו בגדר המלצה בלבד. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • מספרת  ניסןמספרת ניסן
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור בת ים
    פתוח עד השעה: 20:00מצאתי אין משלוח
  • צ פלין Barbershop-מספרהצ פלין Barbershop-מספרה
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור אור יהודה
    פתוח עד השעה: 19:30מקום ממש גדול אוירה מיוחד שירות ומקצועיות תודה לצוות צ'פלין
    גלריהגלריה