מחיר חידוש החלקה יפנית

כמה עולה החלקת שורשים?

מחיר החלקת שורשים משתנה בהתאם למצב השיער. לרוב, בטווח של עד חצי שנה מההחלקה הקודמת המחיר ינוע בין 1,000 ל- 1,400 שקלים.

אם עברה יותר מחצי שנה או אם השיער הספיק לצמוח הרבה, יהיה צורך בתשלום מחיר של החלקה מלאה. כמו כן, המחיר משתנה בהתאם למוניטין ולביקוש של מעצב השיער.

החלקת שורשים הינה תהליך הנעשה על מנת לשמור על עמידות ההחלקה לאורך זמן. תכיפות החידוש ומחירו משתנים בהתאם לפרמטרים שונים.

מהי החלקת שורשים?

החלקה יפנית הינה תהליך כימי שנעשה במטרה להחליק שיער גלי או מתולתל. במהלך ההחלקה, מוחדרים לשיער חומרים שונים אשר משנים את המבנה שלו ומיישרים אותו. לרוב, במקביל לחומרים אלו נעשה שימוש גם בחומרי הזנה לשיער, אשר שומרים על בריאותו.

השיער שהוחלק לרוב אינו משנה את צורתו במשך הזמן, בעוד השיער בשורשים צומח באופן טבעי כמתולתל או גלי. מכאן, שלאחר תקופה מסוימת יש לבצע החלקה של השורשים שצמחו כדי לשמור על מראה השיער החלק.

מתי צריך לבצע חידוש החלקת שורשים יפנית?

העיקרון בחידוש ההחלקה הוא לשמור על אחידות מראה השיער, כך שלא יהיה בחלקו מתולתל ובחלקו ישר. תכיפות חידוש ההחלקה משתנה בהתאם לסוג השיער ולקצב צמיחתו.

בדרך כלל, ככל שהשיער מתולתל יותר, כך יהיה ניתן להבחין מהר יותר בשורשים שאינם מוחלקים. באופן כללי, נהוג לבצע חידוש החלקה יפנית אחת לארבעה חודשים עד שנה.

מחיר חידוש החלקת שיער יפנית קבוע מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום עיצוב השיער. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי סוג השיער, מורכבותו, משך התור, סוגי החומרים, דרישות מיוחדות ואיכות ומקצועיות המעצב.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • דני שילה עיצוב שיערדני שילה עיצוב שיער
    (5 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00צמד ספרים אלופים
  • איתן דהרי עיצוב שיעראיתן דהרי עיצוב שיער
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00מתמחים בעיצוב שיער, צבע, גוונים החלקות מינרליות, שיקום שיעור ומוצרים אורגניים. שירות אישי. טיפולי עור, טיפולי קרקפת, טיפולי ש
    גלריהגלריה