מחיר התאמת תסרוקת לפנים

כמה עולה התאמת תסרוקת לפנים?

מחיר פגישת התאמת תסרוקת אצל מעצב שיער, כולל הדגמה, נע בין 180 ל- 250 שקלים. בדרך כלל, אם אכן בוחרים במעצב השיער עבור התסרוקת לאירוע, תינתן הנחה במחיר פגישת ההתאמה.

כאשר בוחרים תסרוקת לאירוע חשוב, כדאי להתאימה למבנה הפנים, לסוג השיער ואף לבגד. ניתן לקבוע פגישת יעוץ עם מעצב השיער לצורך התאמת התסרוקת לאירוע.

למה כדאי לעשות התאמת תסרוקת לפנים?

בדרך כלל לפני אירוע חשוב כדאי לבחור את מעצב השיער מספיק זמן מראש. לצורך בחירת מעצב השיער ניתן לקבוע עימו פגישת ניסיון לתסרוקת. בפגישה תוכלו לדון יחד על האפשרויות השונות ואף לקבל הדגמה של התסרוקת על השיער שלכן.

פגישה זו מעניקה ביטחון לנשים רבות, שכן היא מאפשרת לדעת מראש איך השיער ייראה בערב הגדול, ולהימנע מהפתעות או תקלות ביום האירוע.   

פגישת התאמת תסרוקת למבנה פנים - איך זה עובד?

בפגישת הייעוץ מעצב השיער יעזור לכן לחשוב על התסרוקת המתאימה לכן ביותר, תוך התחשבות בגורמים שונים. כך למשל, מעצב השיער יעזור להתאים את התסרוקת למבנה הפנים שלכן.

בדרך כלל, לפנים עגולות מומלצת תסרוקת פזורה או חצי פזורה כדי להאריך את צורת הפנים, בעוד ששיער אסוף יחמיא יותר לפנים מוארכות. כמו כן, מעצב השיער יתחשב בסוג השיער וינסה להתאים לו את התסרוקת שנכונה לו.

זאת ועוד, תוכלו לחשוב יחד עם מעצב השיער על תסרוקת שתתאים לשמלת האירוע. אם מדובר בשמלה חשופה עם גב פתוח, למשל, כדאי יהיה לבחור בתסרוקת אסופה שתאפשר לה לבלוט. לבסוף, מעצב השיער יתחשב גם בבקשות אישיות כמו רצון להסתיר חלקי גוף מסוימים בעזרת השיער.

מחיר התאמת תסרוקת לפנים קבוע מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום עיצוב השיער. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי סוג השיער, מורכבותו, משך התור, סוגי החומרים, דרישות מיוחדות ואיכות ומקצועיות המעצב.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • דני שילה עיצוב שיערדני שילה עיצוב שיער
    (5 המלצות)
    נותן שירות באזור פתח תקווה
    פתוח עד השעה: 15:00צמד ספרים אלופים
  • איתן דהרי עיצוב שיעראיתן דהרי עיצוב שיער
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    פתוח עד השעה: 14:00מתמחים בעיצוב שיער, צבע, גוונים החלקות מינרליות, שיקום שיעור ומוצרים אורגניים. שירות אישי. טיפולי עור, טיפולי קרקפת, טיפולי ש
    גלריהגלריה