יש לך אירוע חשוב? מסיבה או ערב גאלה באופרה? איך תראי במיטבך, אם השיער שלך לא יהיה מעוצב טיפ טופ? הנה כמה טיפים לעיצוב שיער לערב

 

ביום-יום, במשרד או בכלל בעבודה, נשים מעצבות את השיער שלהן ומסתרקות אחרת לגמרי מאשר לאירועים או לערב. לעיתים, עיצוב שיער לערב פרושו להרגיש נינוחה יותר, וההבדל הוא פיזור השיער, למשל. לעיתים אחרות, עיצוב שיער לערב פרושו להיראות זוהרת יותר, ואז התסרוקות עולות גבוה יותר, מקבלות סלסול או אביזר כלשהו.

לערב מיוחד ממש, כמו חתונה או אירוע משפחתי גדול אחר, נשים רבות הולכות למעצב שיער, כדי שיספר ויסרק אותן במיוחד לאירוע; מעצב שיער שעוסק במיוחד בעיצוב שיער לערב.

כלל בסיסי בעיצוב שיער לערב (או ליום יום), הוא שמירה על שיער בריא. כל ספר או מעצב שיער שעוסק בעיצוב תסרוקות לערב, יגיד לך, שיש להקפיד על בריאות השיער: קצוות מפוצלים כתוצאה משימוש לא מבוקר במייבש שיער או חשיפה לשמש, צבע שיער לא מתאים ואלף דברים אחרים: לא חשוב כמה גדול יהיה מעצב השיער שלך – אם השיער שלך לא יהיה במיטבו, קשה יהיה לדבר על עיצוב שיער לערב או בכלל.

עיצוב שיער לערב צריך להתאים לסגנון הערב המדובר. אם מדובר בחתונה, סגנון עיצוב השיער לערב יהיה שונה לחלוטין ממסיבה "סתם" או ערב עסקי בחברה או במשרד. גם כשמדובר בחתונה, אם האירוע נערך בטבע או בחוף הים, עיצוב השיער לערב צריך להיות שונה.

אם יש לך זמן, נסי כמה כיוונים וסגנונות של עיצוב שיער לערב המדובר. בחרי את מה שנראה מתאים יותר אבל זכרי את האחרים. יכול להיות שסגנון אחר של עיצוב שיער לערב יתאים לערב אחר בעתיד

בקשי ממעצב השיער לצלם אותך בעיצוב השיער לערב שלך בסמארטפון שלך מכל הזוויות. אם ישנה בניה כלשהי או משהו שעלול 'לברוח', יהיה לך מה שיזכיר לך את המקור. בנוסף, כך תוכלי לראות באמת איך את נראית מכל זווית.

אל תשכחי לבוא לספר לעיצוב שיער לערב בחולצת כפתורים! הדבר הגרוע ביותר לעשות הוא לנסות לפשוט חולצה או אפילו גופיה מעל לתסרוקת בעיצוב שיער לערב.

לסיכום: עיצוב שיער לערב צריך להתאים לסגנון האירוע או לערב, לסגנון האישי שלך ולאופי שלך. בנוסף, אל תלכי על עיצוב שיער לערב מסובך מדי, אם את לא רגילה לתסרוקות מעוצבות. העדיפי סגנון עיצוב שיער לערב שיהיה לך נח וקל יותר.