שמרי על השיער שלך בריא

בכל מה שקשור בעיצוב שיער לכלות, הדבר הגרוע ביותר שכלה יכולה לחשוב עליו הוא שיער לא בריא ממש בתקופה שלפני החתונה. קצוות מפוצלים, שיער חסר ברק וצרות אחרות.
הכלל הראשון - לפני שנכנסים בכלל לכל עניין עיצוב שיער לכלות - הוא שמירה על שיער בריא: הימנעי מחשיפה מיותרת לשמש בתקופה שלפני החתונה, השתמשי בשמפו ותכשירי שיער עדינים ככל האפשר והעיקר – אל תכנסי ליותר מתח ממה שצריך. 
כמו שכל ספר שעוסק בעיצוב שיער לכלות יגלה לך, מתח משפיע מיידית על השיער שלנו, גורם לנשירה ולבעיות אחרות.
אחרי שדאגת לבריאות השיער שלך, הגיע הזמן לדאוג שלא ישגעו אותך יותר מדי, ושעיצוב השיער שלך יתאים לך במדויק.

 

איפור ותסרוקת – יד ביד

המראה הכללי שלך מושפע מכמה גורמים, כאשר מראה הפנים מושפע לא רק מהתסרוקת שלך, אלא בעיקר מהאיפור. 
את צריכה להסתכל על הפנים כעל מכלול שלם, ולבקש תסרוקת שתשתלב עם האיפור שלך ולא תראה לא שייכת, ובנוסף, שהכול יחד ייראה מקשה אחת; כאילו שהתסרוקת והאיפור נעשו על ידי אותו אדם, ממש. 
אם יש לך סטייל אישי מסוים, שכולם מכירים אותך לפיו תוכלי לשקול אם לדבוק בו ולהמשיך להתאפר באותו אופן, או לשבור את השגרה למראה שיעורר עניין ושיחה. 
כך או אחרת, זכרי שהאיפור והשיער צריכים להשתלב זה בזה. 

 

תספורת כלה שיער פזור עם צמה

 

תסרוקות כלה, אופנה ואישיות 

  • עיצוב שיער לכלות הוא עניין לא רק של סטייל ואופנה. בפגישה אצל הספר, נסי כמה סגנונות עיצוב שיער לכלות על השיער שלך וסביב הפנים שלך. הביאי את ההינומה שלך איתך ואם לא, אז לפחות צילום טוב שלה. רצוי מאוד לבדוק את עיצוב השיער לכלה שבך בין ארבעה לשישה שבועות לפני החתונה.
  • עיצוב שיער לכלות הוא דבר מאוד אישי. עיצוב שיער לכלות הוא כדי שהכלה תראה לא רק יפה, אלא גם נינוחה ומרוצה: אם סגנון עיצוב השיער לא יתאים לאישיות שלך ולסגנון האירוע – איך תרגישי נינוחה? נכון שישנם כל מיני טרנדים, ואולי הבת של השכנה למטה, שממש מבינה בעיצוב שיער לכלות, חושבת אחרת ממך, אבל השיער והפנים והטעם האישי הם כולם שלך. 

הסבירי לספר או למעצב השיער לכלות בדיוק מה את רוצה. הסבירי לו גם מה סגנון החתונה, שלא תבואי עם משהו פשוט מדי לחתונת השנה – וההפך. כמו שאמרנו קודם, תאמי את המראה של התסרוקת עם הצורה שבה תרצי שיאפרו אותך ועם אקססוריז שונים (כמו ההינומה) שאולי תשתמשי בהם. 

 

מה יש למעצב השיער לתרום? אולי כמה רעיונות טובים?

היי פתוחה להצעות. גם אם עיצוב שיער לכלות הוא עניין אישי, עדיין, יכול להיות שמעצב השיער יודע דבר או שניים. 
זכרי שגם לספר יש רעיונות טובים והוא יכול לעזור ולהציע פריטים שונים לקישוט, להמליץ על תוספות שיער או אפילו על הלחמת ריסים, כחלק מהאיפור. 
אנחנו לא אומרים שאת צריכה ללכת עם הטרנד האחרון בעיצוב שיער לכלות רק בגלל ש"זה הטרנד האחרון בעיצוב שיער לכלות", אבל גם אם את הולכת בפוני מאז שאת בת חמש, אולי בכל זאת כדאי לחשוף את המצח? את מבינה מה שאנחנו אומרים, נכון?

 

האם לקחת איתך מלווה לספר או למעצב התסרוקות?

זה מאוד תלוי באופי שלך. רוב הבנות אוהבות שיש מי שמלווה אותן – אמא או חברה טובה. 
גם אם את בטוחה מאוד בעצמך, קחי איתך מישהי או מישהו שאת סומכת על דעתם; הם צריכים להיות חברים מספיק טובים כדי להגיד לך את דעתם ישר בפנים; לקחת אחריות, אבל לא להשתלט על העניינים. 

 

הכיני את עצמך להפתעות

העצה הזאת מתחברת למה שאמרנו קודם: אם אין לך סטייל ברור שאת מעדיפה בעיצוב שיער לכלות, תני לבעל המקצוע לעשות את שלו ולהציע רעיונות משלו. 
אולי תופתעי? זה בהחלט יכול להיות ה-ערב למהפך אישי גדול שאף אחד לא יצפה לו, ויעשה וואו גדול.
מחפשת עיצוב שיער לכלות? היכנסי לקטגוריית עיצוב שיער ומספרות באתר b144 ובחרי מספרה מומלצת לעיצוב תסרוקת מהממת לחתונה שלך