חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מספרות במא מטה אשר

(6 תוצאות)
נותן שירות באזור מא מטה אשר
רות ביטון עיצוב שיער ופיאות
רות ביטון עיצוב שיער ופיאות
טלפון: 076-8116054
הרב שך 94, ביתר עילית
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
״קיבלתי שירות נעים, המחיר היה מצוין, מוצרים טובים, מקום נעים, מומלץ מכל הלב״
נותן שירות באזור מא מטה אשר
Farida Beauty Salon-פרידה מכון יופי
Farida Beauty Salon-פרידה מכון יופי
טלפון: 076-8023135
התעשייה 8, ירושלים
ייפתח מחר בשעה: 10:00
Farida Beauty Salon-פרידה מכון יופי ומספרת נשים הכי מקצועית באזור! כל טיפולי היופי המשלימים במקום אחד! מומחית לכל סוגי ההחלקות שיער, שיקום שיער, תספורות, צבע וגוונים, תסרוקות לערב, פאות, איפור לכלה ולערב, איפור קבוע, הרמת ריסים, טיפולי פנים, מיזוטרפיה, פילינג, אפילציה, הסרת שיער בלייזר קנדלה, פדיקור ומניקור, בוטוקס ועוד. שירותי אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר. חייגו ונשמח לעמוד לשירותכן!
נותן שירות באזור מא מטה אשר
עמי עיצוב שיער
עמי עיצוב שיער
טלפון: 076-8164768
מצפה הבירה 7, מבשרת ציון
ייפתח מחר בשעה: 09:30
עיצוב שיער ומספרת נשים גברים וילדים. תסרוקות ערב , כל סוגי ההחלקות, תוספות שיער, ניתן להתרשם מעבודות בדף הפייסבוק / אינסטגרם מתמחה בהחלקות יפנית , ברזלאית . תסרוקות ערב. איפור ערב .כל סוגי התוספות

עסקים נוספים נותני שירות באזור מא מטה אשר

נותן שירות באזור מא מטה אשרמספרה בן קירמהמספרה בן קירמה
(5 המלצות)
מבצע נחשון 1, מבשרת ציון
ייפתח מחר בשעה: 08:00הגעתי לעשות החלקה- חוויה אחרת, מקצועי ברמות ומקסים.
גלריהגלריה
נותן שירות באזור מא מטה אשרBilha Tamari בלהה תמריBilha Tamari בלהה תמרי
רבי שמעון בר יוחא 12, מודיעין עילית
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00ברוכות הבאות ונעים להכיר שמי בלהה תמרי מעצבת שיער ומאסטרית לאיפור ערב וכלות. מתמחה ומייצרת פאות בהזמנה אישית המותאם באופן ייח
גלריהגלריה
נותן שירות באזור מא מטה אשרסלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
ירכא 83 91, ירכא
ייפתח מחר בשעה: 08:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
תספורת ילד 50 - 80 ₪
תספורת גבר 30 - 90 ₪
תספורת אישה 150 - 250 ₪
תספורת אישה כולל פן150 - 300 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

מספרות במא מטה אשר הן כבר מזמן לא מקומות שבהם אפשר רק לקצץ שיער או לעשות פסים. היום אפשר ליהנות מסל שלם של שירותים ומוצרים ייחודיים, לנשים וגם לגברים.

בעבר, מספרות היו מסוג המקומות שאליהם היו מגיעים רק כדי לחדש תסרוקת, לעשות פן או לכל היותר לצבוע את השיער בלונד או צבע אחר. כיום, תספורת היא רק חלק מסל שירותים שלם שמציעים במספרות במא מטה אשר, כאשר במקומות אלה אפשר לעשות גם את הטיפולים הבאים:

החלקת שיער במא מטה אשר  - יש החלקות מסוגים שונים, כאשר חלק מבוצעות במקומות רגילים וחלק דורשות התמחות וידע יותר עמוקים, ומבוצעות ע"י מעצבי שיער שעברו הכשרה מיוחדת בתחום ההחלקות והכימיה.

טיפולים קוסמטיים במא מטה אשר - ברוב המקרים מדובר בסל של טיפולים משלימים וקצרים יחסית, אבל יש מקומות ועסקים בתחום שבהם יש עמדת קוסמטיקאית כמו במכון יופי של ממש.

בניית ציפורניים במא מטה אשר - כמו עמדת קוסמטיקאית, גם שירות זה ניתן במספרות שונות, בעיקר כאלה שפונות לכלות או למי שמחפשות תסרוקות ערב וכד'.

צבע לשיער במא מטה אשר - יש ספרים שההתמחות שלהם היא צורה מסוימת של צביעה: פסים, גוונים או סוגים אחרים של צביעה, כמו הסתרה של גווני שיבה. יש לא מעט מקומות שבהם מוכרים גם צבע לשימוש ביתי, למשל לגברים.

עיצוב זקן במא מטה אשר -  במספרות גברים, מן הסתם. מלבד עיצוב זקן, מקומות אלה גם מוכרים תכשירים שונים לשמירה על הזקן ועל העור.

בכלל יש לציין שכמעט כל העוסקים בתחום הזה - בין אם מדובר במי שפונים לקהל של נשים או גברים - עוסקים גם במכירה של מוצרי טיפוח פרמיום לשיער.

 

מה ההבדל בין מספרה לסטודיו של מעצב שיער?

כאשר מדברים על מעצב שיער במא מטה אשר, הכוונה היא ברוב המקרים למישהו שיש לו יותר ניסיון מהרגיל, והוא לא רק קוצץ שיער או מסרק אותו, אלא גם יוצר תספורות בסגנונות או עיצוב ייחודי, משל עצמו. ברוב המקרים הולכים למעצב כדי לקבל 'קו' ומשאירים לאיש או אשת מקצוע פחות יקרים להמשיך ולתחזק את התסרוקת ביום-יום.

המשך קריאה