מחיר השכרת מחפרון

כמה עולה השכרת מחפרון?

עלות של השכרת מחפרון היא בין 650-500 ₪ לשעת עבודה, העלות להשכרת מחפון ליום עבודה שלם היא בין 6,500-4,000 ₪. המחיר מתייחס למחפרון סטנדרטי (מעמיס דו כפי הנקרא גם שופל) המצויד בכף ובאגר וכולל מפעיל וביטוחים.

 

ממה מורכב מחיר השכרת מחפרון?

מחיר השכרת מחפרון מורכב מעלות השכרה יומית או שעתית, מפעיל, ביטוח, תחזוקה שוטפת לכלי המכני ההנדסי (צמ"ה) ובהתאם לחברה המחיר כולל גם הובלה.

 

מה זה מחפרון?

מחפרון הוא כלי הנדסי כבד ושימושי המגיע עם שתי כפות, כף גדולה מקדימה המשמשת בין היתר לעבודות עפר ופינוי קרקע ופסולת בנייה, העמסת חול ואדמה, הריסת מבנים ישנים בשטח ועוד, וכן כף אחורית קטנה יותר המולבשת על זרוע מפרקית.

ניתן לחבר על הזרוע ראשים אחרים לעבודות כמו קדיחה, הרס ושבירה, צבת ייעודי לשינוע גזעי עצים, מטענים ומוטות, מדחס קרקע או פטיש הידראולי לריסוק יעיל של אבנים גדולות וסלעים. 

למחפרון יש יכולות חפירה מרשימות, הכלי חסכוני בצריכת דלק ומיועד לעבודה מאומצת בכל תנאי השטח. את המחפרון יש להוביל באמצעות משאית, לכן יש לברר מראש האם המחיר כולל את ההובלה לאתר הבנייה ובחזרה ממנו.

 

ממי כדאי לשכור מחפרון?

כאן באתר תוכלו למצוא חברות מומלצות לעבודות עפר ולהשכרת צמ"ה וכלי עבודה כבדים. כדאי לגלוש לאתרי החברות המומלצות, להתרשם מהציוד שהן מחזיקות, להשוות מחירים בין 4-3 חברות שונות, לשוחח עם נציגי השירות ולבקש מכתבי המלצה.

 

מחיר השכרת מחפרון ליום עבודה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום עבודות עפר. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג המחפרון, משך תקופה ההשכרה, מרחק הובלה, ביטוחים ודרישות מיוחדות של הלקוח.

מחירים מומלצים לעבודות עפר

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • א.מ תעשיות ובניהא.מ תעשיות ובניה
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:00חברה לבניין ופיתוח, המתמחה ומבצעת את כל סוגי עבודות הבנייה. הרחבות מבנים, יזמות, תכנון וביצוע. עבודות עפר, ותק וניסיון של שני
  • קדימה ק.ד הנדסה ובנייןקדימה ק.ד הנדסה ובניין
    נותן שירות ארצי
    ייפתח מחר בשעה: 07:00קדימה ק.ד הנדסה ובניין - מתמחים ומבצעים את כל עבודות העפר, פיתוח תשתיות, תחנת שאיבה ועבודות בניה בכל חלקי הארץ. וותק של שני
  • אחים סלימאן - אלטורי בע"מאחים סלימאן - אלטורי בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 05:00מחפשים הובלה במכולה? מוביל מקצועי למכולות, משטחים, עפר, ברזלים וציוד כבד אחר.?...שינוע מכולות בין מטענים חופשיים בין מפעלים?