מחיר השכרת בובקט

כמה עולה השכרת בובקט ליום עבודה?

עלות של השכרת בובקט היא בין 2,000-1,100 ₪, המחיר מתייחס ליום עבודה וכולל מפעיל מיומן ובעל רישיון מתאים, ביטוחים ועוד.

 

ממה מורכב מחיר השכרת בובקט?

מחיר השכרת בובקט ליום עבודה מורכב מיום עבודה מלא או חלקי באתר הבנייה של הלקוח, הובלה כלי הרכב למקום, מפעיל מקצועי האחראי על תפעול הבובקט וביצוע העבודה, ביטוח לרכב ולמפעיל, ציוד נלווה. יש לציין כי עלות ההובלה של הבובקט משפיעה על מחיר השכרת הרכב, לכן כדאי לחפש חברה קרובה לאתר הבנייה.

 

מה זה בובקט?

בובקט הוא כלי רכב הנדסי כבד הנחשב לאחד מכלי העבודה הפופולריים ביותר לעבודות עפר קטנות. היתרון של הבובקט הוא המידות הקומפקטיות של כלי הרכב לכן הוא נוח מאוד לניווט ולעבודה באתרי בנייה קטנים וצפופים ובשטחים עם גישה בעייתית.

למרות המידות הקטנות של הרכב הוא בעל קיבולת עבודה גבוהה וניתן באמצעותו לבצע עבודות עפר כמו יישור שטח, פינוי אדמה, סלעים וחול, פינוי פסולת בנייה, קידוחי בטון, קידוחי קרקע, קידוח כלונסאות, טאטוא כבישים ומדרכות ועוד.

 

טיפים להשכרת בובקט מחברה מומלצת

כדי לשכור בובקט עם מפעיל מקצועי ומנוסה מומלץ לפנות לכמה חברות המופיעות כאן באתר, לבקש הצעות מחיר ולהשוות ביניהן, לשוחח עם לפחות 2-3 נציגי חברות להשכרת בובקט ולעבודות עפר ותשתיות, לבדוק זמינות ותחזוקה של הבובקט ולוודא שהרכב מגיע עם כל הציוד הנדרש לעבודה. כמו כן, חשוב לקרוא מידע על החברה שמציעה השכרת בובקט עם מפעיל, לקרוא המלצות ולבדוק אילו סוגי בובקט החברה מחזיקה.

 

מחיר השכרת בובקט מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום עבודות עפר. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, משך תקופה ההשכרה, מפעיל, מרחק הובלה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לעבודות עפר

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • א.מ תעשיות ובניהא.מ תעשיות ובניה
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 07:00חברה לבניין ופיתוח, המתמחה ומבצעת את כל סוגי עבודות הבנייה. הרחבות מבנים, יזמות, תכנון וביצוע. עבודות עפר, ותק וניסיון של שני
  • קדימה ק.ד הנדסה ובנייןקדימה ק.ד הנדסה ובניין
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 18:00קדימה ק.ד הנדסה ובניין - מתמחים ומבצעים את כל עבודות העפר, פיתוח תשתיות, תחנת שאיבה ועבודות בניה בכל חלקי הארץ. וותק של שני
  • אחים סלימאן - אלטורי בע"מאחים סלימאן - אלטורי בע"מ
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 05:00מחפשים הובלה במכולה? מוביל מקצועי למכולות, משטחים, עפר, ברזלים וציוד כבד אחר.?...שינוע מכולות בין מטענים חופשיים בין מפעלים?