מה כדאי לשאול את סוכן הביטוח שלכם?

הידעתם ?

אחת מבין חברות הביטוח הגדולות בישראל השיקה בעת האחרונה אפליקציה עבור מבוטחיה. באפליקציה זו המבוטחים יכולים לקבל מידע על אודות מצב הפוליסה שלהם, לעדכן את הפרטים שהשתנו ועוד. מבוטחי רכב יכולים אפילו לעדכן על תאונה שקרתה ואף לשלוח את התצלומים של הרכב והכול באמצעות אפליקציה נוחה וידידותית. מבוטחים רבים חושבים על האפליקציה הזו כאחת מן האפליקציות הטובות ביותר שכן המידע שניתן לקבל דרכה הוא בעל ערך גדול מאוד.
אם עדיין אינכם יכולים להיכנס אל האפליקציה, את כול המידע שתצטרכו בנוגע לפוליסת הביטוח תוכלו לקבל מסוכן הביטוח שלכם. סוכן הביטוח הוא אדם בעל ידע וניסיון רב ולכן הוא יוכל לסייע לכם בכל מצב שקשור לפוליסה שלכם, אבל לפני כן תצטרכו כמובן למצוא את סוכן הביטוח הנכון ביותר בשבילכם.
אם אתם רוצים לדעת מה לשאול את סוכן הביטוח לפני שאתם רוכשים את הפוליסה, מאמר זה נכתב במיוחד עבורכם.

מה חשוב לשאול את סוכן הביטוח ?

זמינות ושעות עבודה: לפני שאתם בוחרים סוכן ביטוח בדקו מהן שעות העבודה שלו והאם הוא יוכל להיות זמין עבורכם בכל זמן שבו תזדקקו לו. זכרו כי תפקידו של סוכן הביטוח הוא חשוב מאוד. במידה ותתעורר בעיה או שאלה הוא האדם שאליו תצטרכו לפנות. לכן, הקפידו לבחור בסוכן שיכול להיות זמין עבורכם כמה שיותר שעות בכול יום ואשר יכול לתת לכם שירות במקרים דחופים גם באמצעות הטלפון הנייד או הדואר האלקטרוני.
ניהול התיק: חשוב לשאול את הסוכן מי הוא זה שינהל את התיק בפועל. האם זה הסוכן בעצמו או אדם כלשהו מטעמו. אם הסוכן הוא לא זה שמנהל את תיק הביטוח בפועל בדקו מי מנהל את התיק והאם אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הוא יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
מה קורה אם...: חשוב לשאול את סוכן הביטוח את כל השאלות המטרידות אודות מצב בו קרה המקרה שממנו חששתם ובגללו רכשתם את הביטוח, מצב שבו אתם צריכים למצות את הזכויות שלכם בפוליסה. הקפידו לשאול את כל מה שעולה בדעתכם, כך שתוכלו לדעת בוודאות על מה אתם משלמים וכמובן, שבמידה ותצטרכו למצות את הזכויות שלכם לא יהיו לכם הפתעות לא נעימות.
לסיכום: השאלות שתשאלו את סוכן הביטוח הן חשובות ביותר והן אלו שיסייעו לכם לדעת האם לבחור בסוכן זה או באחר. אל תתביישו לשאול הכול, אם לא תשאלו לא תדעו!