המדריך למציאת סוכן הביטוח שלך

הידעתם ?

בעת האחרונה לשכת סוכני הביטוח בישראל נותנת אפשרות לכול סוכן ביטוח לבנות אתר אינטרנט, דף בפייסבוק ולפרסם את עצמו בגוגל, עבור תשלום סמלי בלבד. כך הסוכנים יכולים למתג את עצמם באמצעות רשת האינטרנט ולגייס לקוחות חדשים.
אם חיפשתם בעבר סוכנות ביטוח באינטרנט, בוודאי הבחנתם כי יש הרבה אתרים של סוכנויות ביטוח וישנם עשרות סוכני ביטוח מקצועיים בכל רחבי הארץ. לכן, העדפת סוכן ביטוח אחד על פני סוכן אחר, שלא לדבר על עשרות סוכנויות אחרות, עלולה לעיתים להיות קשה.
אם אתם לא יודעים כיצד לבחור את סוכן הביטוח הטוב ביותר עבורכם, קראו את המשך המאמר, אחרי כן הבחירה שלכם תהיה פשוטה הרבה יותר.

טיפים לבחירת סוכן ביטוח בדרך הטובה ביותר:

בדקו המלצות: המלצות מחברים או מכרים אשר כבר עובדים עם סוכן ביטוח יעזרו לכם להתמקד במספר סוכני ביטוח בודדים ומהם לבחור את האחד. פנו אל חברים, שכנים, דודים וכל אלו שאתם מכירים וסומכים על שיקול דעתם ובקשו המלצות וחוות דעת על סוכן הביטוח שאיתו הם עובדים. כך, ללא כל בעיה, תקצרו את הרשימה הארוכה.
התמקדות בסוג הביטוח: על מנת לבחור סוכן מתאים עליכם לדעת מהו סוג הביטוח אותו אתם מבקשים לרכוש. ישנם סוכנים המטפלים בביטוחי חיים בלבד, אחרים מומחים בביטוח בריאות וכן הלאה. לכן, עליכם לדעת מהו סוג הביטוח החשוב ביותר שאותו אתם מעוניינים לרכוש ורק אחר-כך למצוא את הסוכן המתאים.
עבודה עם מספר חברות ביטוח: מומלץ לבחור בסוכן אשר עובד עם מספר חברות ביטוח על מנת שהוא יוכל להמליץ על פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם מבין מבחר גדול מאוד. כיום פועלות בישראל 13 חברות ביטוח גדולות ולכן לא כדאי לבחור בסוכן אשר עובד רק עם חברה אחת או אפילו עם שתי חברות.
לסיכום: בחירת סוכן ביטוח היא בחירה שיש לבצע בחכמה. בסופו של דבר, הסוכן הוא איש הקשר שלכם עם חברת הביטוח. הוא זה שמוכר לכם את פוליסת הביטוח ולאחר מכן מלווה אתכם לאורך כל הדרך. במידה ותתעורר בעיה הקשורה לפוליסת הביטוח או במידה שתצטרכו למצות את הזכויות שלכם, סוכן הביטוח הוא זה שאמור לעזור לכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך. לכן יש לבחור בחכמה את סוכן הביטוח ולהקפיד גם על בחירה בסוכן שאתם מתחברים אליו ומרגישים נוח איתו, זכרו כי אתם אמורים להישאר עמו בקשר למשך זמן רב וכנראה שלאורך כול ימי חייכם.