אם אתם מעוניינים לעצב את הבית עם רהיטים מיוחדים שיתאימו לסטייל שלכם - נגרות בהתאמה אישית היא הדרך לבצע זאת באופן מדויק, לפי טעמכם האישי. בתהליך תקבלו סיוע ומענה פרטני לאורך כל הדרך, על ידי אנשי מקצוע מנוסים. נגרות בהתאמה פרסונלית תהפוך את בית חלומותיכם למציאות של ממש. מהן סוגי עבודות הנגרות הנפוצים ואיך מתנהל התהליך? כל המידע לפניכם.

 

 

מה זה נגרות בהתאמה אישית?

אם אתם משפצים את הבית או בדיוק עוברים לאחד חדש, אחד השלבים המאתגרים בעיצוב הבית הוא בחירת הריהוט - לא תמיד תמצאו את הרהיטים שאתם רוצים,  שיתאימו לבית באופן המושלם. נגרות בהתאמה אישית מעניקה את המענה המדויק לצרכים ולדרישות שלכם, עם רהיטים שישמשו אתכם נאמנה לשנים רבות. 

 

 

סוגי עבודות נגרות בהתאמה אישית 

  • שולחנות אוכל בעיצוב אישי - בין אם אתם רוצים לשדרג את שולחן המטבח או האירוח, תוכלו לעצב אותו בהתאם לגודל החלל בבית ולצרכים שלכם. השולחן משמש אתכם לבישול, אירוח ולארוחות משפחתיות. תוכלו לבקש שהנגר יכין את השולחן לפי חומרי הגלם והגוונים שאתם אוהבים. 
  • ארונות בהתאמה אישית - חלק אינטגרלי מעיצוב חללים בבית ופתרונות לאחסון הן ארונות. בין אם אתם זקוקים לארון בגדים חדש או לשדרג את שידת הלילה - עם נגרות בהתאמה אישית תוכלו לעצב את הארונות האידיאליים, בהתאם למקום בבית ולצרכים שלכם.
  • ספריות בעיצוב ייחודי - בין אם מדובר בספרייה המיועדת לחדר העבודה או לחדר הילדים. תוכלו לעצב פריט זה לפי הצורך שלכם. כדי לעצב אותו באופן המקצועי ביותר - לוקחים מדידות מהחדר המיועד כולל גובה התקרה, עם או בלי דלתות. את המגירות והמדפים בונים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. 

 

עבודת נגרות בהזמנה אישית

(צילום: ShutterStock)

 

 

5 יתרונות לנגרות בהתאמה אישית

  • תוכלו לעצב ולהתאים באופן מדויק את הרהיט בהתאם לחלל הבית.
  • אפשרות מעולה להביע את טעמכם האישי, ליהנות מתהליך היצירה ולהעניק לבית ייחודיות. 
  • יחס אישי מאנשי המקצוע ומענה לכל דרישותיכם.
  • תקבלו הכוונה וייעוץ להתאמת הרהיטים באופן המושלם, מפי נגרים איכותיים
  • ניתן להתחרט ולשנות את דעתכם במידה ואתם לא בטוחים בעיצוב.

 

 

כמה עולה נגרות בהזמנה אישית?

העלויות משתנות בהתאם לחומרים, הצבעים ואילוצי המקום של הרכבת הרהיטים. בנוסף, המחיר משתנה בהתאם לסוג הרהיט אותו תרצו להזמין: ארונות לחדר השינה, חדר ארונות, ארונות אמבטיה, מזנונים, ספריות קודש, שולחנות, מיטות, דלתות או מטבחים. 
לפניכם מספר דוגמאות למחירים:

  1. מיטה זוגית מעץ מלא בגודל 190X140 ס"מ תעלה בין 6,000-3,500 ₪.
  2. מזנון מעץ אורן - תלוי, באורך 1.8 מטר, יעלה בין 5,000-3,000 ₪.
  3. ארון אמבטיה עץ אורן, יעלה בין 2,800-1,500 ₪ (המחיר למטר רץ לארון סנדוויץ').

נגרות בהזמנה אישית

(צילום: ShutterStock)

 


 

מה תהליך העבודה של נגרות בהתאמה אישית?  

כדי להגיע לתוצאות האידיאליות של עיצוב הרהיטים, תצטרכו לעקוב אחר מספר שלבים:
 

בשלב הראשון - תיאום ציפיות
 

תנהלו שיחת תיאום ציפיות עם הנגר ותסבירו לו איזה רהיט אתם רוצים ובאיזה מיקום בבית, כדי שהוא יוכל להכין את עצמו לפני הביקור. לאחר מכן, הנגר יגיע אל ביתכם כדי להתרשם ולבדוק את המקום. זוהי הזדמנות להכיר אותו ולראות אם הוא אכן משדר לכם מקצועיות ועונה על דרישותיכם. פרט זה חשוב שכן התהליך דורש המון סבלנות והקשבה. 

 

בשלב השני - בדיקת השטח והצרכים
 

הנגר יגיע לביתכם ויבצע סריקה, כדי להבין היכן תרצו בדיוק למקם את הרהיט. הוא יבצע בדיקה לפי גודל החדר ובהתאם לרהיטים הנוספים הנמצאים בו. תנהלו שיחה בניכם בה תתארו בדיוק איך תרצו שהרהיט יראה, מה הצורך שלכם בו והתקציב שברשותכם. הנגר יביע את דעתו וייעץ בהתאם, על פי ניסיונו ויגיש לכם הצעת מחיר. 

קשור: איך לחדש את מראה הבית עם ריהוט

 

בשלב השלישי - תכנון הרהיטים ואישורם
 

לאחר שהגעתם להחלטה על העיצוב, הנגר יתחיל לתכנן את הרהיטים. אופן ההכנה משתנה בהתאם לשיטת העבודה של הנגר או המעצב, באמצעות שרטוטים או בהדמיות תלת מימד. לאחר מכן, תבחרו את הפרזולים והמנגנונים: מסילות, צירים, ידיות, רגליים ומנגנוני פתיחה וסגירה. כאשר תאשרו את כל התכנון יתנו לכם הצעת מחיר סופית, עם לוח זמנים. לאחר שתסכמו הכל, הנגר יתחיל בבניית הרהיטים. 

 

בשלב הרביעי - תחילת תהליך ייצור הרהיטים בהתאמה אישית
 

כל מה שנותר לכם הוא להמתין. זמן העבודה של הנגר משתנה בהתאם לכמות הרהיטים שביקשתם להכין, במידה וביקשתם לבצע שינויים זמן העבודה יארך. אם ביקשתם לרהט חדר שלם, כל התהליך מהשלב הראשון ועד התוצאה הסופית, יכול להמשך מעל חודש. 

נגר בהמזנה אישית

(צילום: ShutterStock)

 

מחלום למציאות - נגרות לפי התאמה אישית

לסיכום, באמצעות נגרות בהתאמה אישית, תוכלו להפוך את החלום למציאות, עם אנשי מקצוע שיעצבו באופן מדויק את הרהיטים שאתם חפצים בהם. כדאי לפנות לנגרים מקצועיים ומנוסים, שיכינו לכם את הרהיט בדיוק לפי בקשתכם ובהתאם לחלל בבית. באינדקס של B144 תמצאו מגוון נגרים מקצועיים, המקוטלגים לפי אזורים בארת וחוות דעת של לקוחות קודמים, אשר יעניקו לכם את המענה הנדרש.

לאיתור בעלי מקצוע בתחום הנגרות בהתאמה אישית לפי אזורכם:

נגר בתל אביב

נגר בירושלים

נגר בחיפה