נגרי בניין

נגרות בנין נחשבת לנגרות הגסה והפשוטה ביותר. נגרים אלה מתמחים בהתקנת משקופים, למשל, בייצור תשתיות לחלונות או גם חיזוקים שונים, בעיקר לגגות ואלמנטים תומכים. בבניין, השימוש הוא בעיקרו בעץ זול ופשוט, אבל מנגרי בניין דרושה כן הבנה עמוקה בחוזקים, כאשר הם מתכננים או מתקינים אלמנטים שונים בבניין. התקנת מחיצות, רצפות צפות ומדרכים בגגות, דורשים מהנגר יכולת תכנון הנדסית, שאין לזלזל בה.
נגר בניין עם קצת דמיון וידע, יוכל גם לתכנן אתכם ולהתקין פרגולה בבית שלכם, ובוודאי שיוכל להתקין שביל עץ או גדר לבית. גם בניה של גופים פשוטים כמו מחסן קטן או גגון לרכב, אפשר להטיל על נגר בניין טוב, או לשלב עבודת נגרות עם התקנת תשתית מתאימה על ידי מסגר.

נגרות מטבחים

כיום אפשר לקנות מן המוכן מטבחים טובים, אך רובנו עדיין מעדיפים לקנות מטבח מנגרייה שזו ההתמחות שלה, או מחברת מטבחים. אפשר עדיין למצוא גם נגרי מטבחים עצמאיים, שישמחו לתת לכם הצעה שבוודאי תהיה אטרקטיבית. נגרים מנוסים יכולים לעזור לכם לתכנן את המטבח שלכם, ימצאו עבורכם ספק או חנות פרזול שיש לה מגוון גדול במחירים נוחים, ועוד. גם כאן – כמו בכל סוג של עבודת נגרות – חשוב להתיעץ עם הנגר בקשר לצורך בחומרים מהם יבוצע המטבח: חלק מעדיפים לחסוך ויקחו דלתות פורמייקה על MDF וחלק ישתמשו בעץ מלא. חלק מעדיפים דלתות זכוכית, למשל. רוב הנגרים הטובים בונים את גוף המטבח מסנדוויץ' – ולא מסיבית, שאופיינית יותר למטבחי קבלן. בידקו איזה סוג של סנדוויץ' אתם מקבלים: אדום – האיכותי יותר, אך לא בהכרח נחוץ – Twin או אחר.

אגב עץ: מלבד במקרים יוצאי דופן, מה שישפיע יותר על מחיר המטבח יהיה מחיר הפרזול ואיכותו, ופחות מחיר העץ.

 

 

שרטוט של נגרים

 

 

נגרות סלונים

מערכות ישיבה – סלונים – הן הפנים של הבית. אנחנו אוהבים לא רק להתפנק על ספה טובה מול הטלוויזיה, אלא ביננו – גם להשוויץ קצת. סלונים מעוצבים, סלונים עשויי עור או חומרים יחודיים אחרים, הם שיא הפוזה. הבעיה שלהם היא שהם יקרים.

בכל הקשור במערכות ישיבה, אפשר לעיתים לחסוך, אם פונים לנגרייה או לנגר סלונים טוב. הנגר יציג בפניכם סלונים שונים שהוא יכול לבצע, או יקבל מכם הזמנה לפי העיצוב שלכם. בידקו היטב מה טיב החומרים מהם ייבנה הסלון שלכם, למשל:
איזה עץ ישמש לבניית התשתית של הסלון – השלד? האם הנגר משתמש בחיזוקי מתכת, או שהוא מסתפק בברגי עץ ודבקים? דברים אלה אתם יכולים לראות בביקור בנגריה עצמה.
איכות הריפוד – לא רק הבד, אלא סוג הריפוד עצמו – משפיעה מאוד על צורת המושב לאורך שנים.

לסיכום, לא חשוב מה סוג עבודת הנגרות שבה אתם מעוניינים. זכרו, שאת המידות הסופיות תנו לנגר לקחת. בקשו אחריות על החומרים והעבודה ואל תשכחו לקבל המלצות!