"בשנה הבאה אני יורדת לסיני!" אמרה לי פעם אשתי, אחרי סדר פסח ארוך ומתיש אצל הקרובים מנהריה. "אני לא רוצה יותר את המריבות האלה של לפני החג, אני לא רוצה יותר את הנסיעות הארוכות והפקקים ואני בטח לא רוצה להשתגע שבוע קודם בקניות, כדי למצוא משהו מקורי להביא ולא להגיע בידיים ריקות".

אם גם אתם מתארחים בחג, ומרגישים לא נח לבוא בידיים ריקות, אתם לא חייבים להיות הכי מקוריים. העיקר שזה יהיה משהו שכולם תמיד שמחים לקבל, ולא מעמיס על הארונות.

 

יין

בקבוק יין של יקב בוטיק איכותי, במיוחד אם המארחים שלכם מבינים משהו ויודעים לשתות, הוא דבר שמראה על מחשבה. אם מה שהבאתם לא בדיוק מתאים לתפריט, אפשר לשמור בקבוק טוב גם לפסח הבא.

 

שוקולד

לא – לא בונבוניירה, אלא מגוון של שוקולדים במשקל. זו בהחלט נחשבת מתנה מקורית שמתאימה לכולם. הקפידו על שוקולד באיכות טובה, וקנו מגוון כזה שיראה שחשבתם על המארחים. 

 

פרחים

אתם יכולים להודיע למארחים ובעלי הבית, שהשנה, הסידור העיקרי לשולחן הוא עליכם. תקלו עליהם מאוד, מבחינת ההוצאה וגם מבחינת הריצות.

 

סבונים

לה ולו – וגם לילדים: מתנה יפה, מתכלית, שלא תופסת מקום בארונות. כדי להתאים את המתנה לפסח, חפשו סבונים בריחות אביב של פרחים קלים.

 

כלי בית

אם אין ברירה או שהמארחים צעירים ועוד אין להם הכל. בררו מראש אם יש משהו שצריכים או אוהבים. חשבו על משהו קל לאחסון, אולי קיצי או אביבי בנוסח החג.

 

מחפשים מתנות לחג?  היכנסו עכשיו לאתר b144 ומצאו לכם חנות מתנות לחג בכל עיר ואזור בארץ