מתארגנים לטיול המאורגן



משרד נסיעות שמתמחה בטיולים מאורגנים



בשנים האחרונות מתפתח טרנד תיירותי יוצא דופן - טיולים מאורגנים אשר מעבר לביקור תיירותי במדינות שונות מציעים לתיירים אפשרות להתנדב ולסייע לתושבים מקומיים במדינות מתפתחות. טיולים מאורגנים חברתיים והתנדבותיים אינם מיועדים לכל אחד וזוהי נישה צרה מאוד לעומת זרם התיירים העולמי. רוב הטיולים המאורגנים הם עדיין טיול תרבותי, חווייתי, גיאוגרפי מרתק במדינות שונות על פני הגלובוס.

הטיולים המאורגנים מאפשרים לקבוצת אנשים בני אותו גיל ובעלי תחומי עניין דומים ליהנות בעיקר מטיול מסודר המונחה על ידי מדריך מיומן ומקצועי וכמובן גם לשחרר את הדאגות והבירוקרטיה הקשורות לסידורי הלינה, הזמנת טיסות, ביקור במסעדות ועוד.



משרד הנסיעות דואג להכול



המלצה על יעדים: משרד נסיעות לטיולים מאורגנים יכול בראש ובראשונה להמליץ ללקוחותיו על יעדי טיול אטרקטיביים המתאימים לצרכים של קבוצה ספציפית כזו או אחרת. מישראל יוצאים בכול שנה מאות ואף אלפי טיולים מאורגנים למגוון אדיר של יעדים בעולם. כך שכול קבוצה יכולה למצוא את הטיול האופטימאלי בשבילה.

מציאת קבוצה: פעמים רבות טיולים מאורגנים מורכבים מקבוצת אנשים המכירים זה את זה מראש, אך באותה מידה אפשר להצטרף לטיול מאורגן בו החברים בקבוצה אינם מכירים זה את זה. ישנם אינספור סיפורים על חברויות ארוכות טווח שנוצרו בטיולים אלו ועל טיולי המשך משותפים – להרכב הקבוצה השפעה מהותית על האיכות וההנאה מהטיול המאורגן ומשרד נסיעות מקצועי ומיומן יודע כיצד לארגן קבוצות מתאימות.

עסקת חבילה: טיול מאורגן הוא בהגדרתו חבילת תיירות, נכון שלא מדובר על חופשת הכול כלול בקלאב לחופי הים התיכון אלא על טיול מורכב ומגוון יותר, אך העיקרון הוא שמשרד הנסיעות בונה את הטיול על כל פרטיו. הלקוח מצידו מקבל את נתוני מסלול הטיול והאטרקציות לאורכו ומשלם סכום המכסה את מרב העלות של הטיול, פעמים רבות הסכום כולל גם הוצאות על אוכל.

טסים בראש שקט: כל נסיעה לטיול בחו"ל מלווה בהתרגשות ומעט חשש, אך כאשר מבצעים הכול דרך משרד נסיעות לטיולים מאורגנים אפשר בהחלט לטוס בראש שקט, בעיקר כאשר הטיול מלווה ע"י מדריך איכותי המומחה ביעד אליו אתם נוסעים. משרדי הנסיעות וחברות התיירות מכירות את השטח היטב, את ספקי השירותים ואת האטרקציות – כך שהלקוח לא צריך להתעסק עם מציאת מלונות, השכרת רכב, קניית אוכל, מדריכים מקומיים וכן הלאה.

לסיכום: אין ספק שארגון עצמי של טיול בחו"ל הוא כיף אדיר וחוויה מספקת מאוד, אך עבור אנשים רבים מדובר על טרחה לוגיסטית לא קטנה ובמקרים רבים מאוד הסתמכות על גוף מקצועי לארגון הטיול מתחילתו ועד סופו היא עבורם אפשרות טובה יותר, במיוחד כשמדובר על טיול באזורים שאינם ידידותיים לתיירים.