הקיץ הוא הזמן שלנו לצאת לחופשה שמגיעה לנו כל כך

כולנו אנשים שעובדים קשה. כולנו מנסים לחסוך כמה שיותר כסף בשביל להרשות לעצמנו את איכות החיים שמגיעה לנו ולתת לנו גם אפשרות ליהנות ולהשקיע בפנאי מפעם לפעם. עם זאת, אין ספק כי השגרה היא שוחקת מאוד וכי מגיע לנו גם לשבור את השגרה בצורה חדה ולהתפרק כל עוד אנחנו יכולים להרשות זאת לעצמנו.

את הבריחה הזו מהשגרה ומהלחץ אנחנו יכולים להשיג כמעט רק בחופשות בחו"ל. כשאנחנו מתנתקים מהחום, הלחות והלחץ של ישראל ונוסעים לחופשה קצרה או ארוכה בחו"ל, אנחנו מאפשרים לעצמנו להתנתק ולהתרכז אך ורק בהנאה.

הבעיה: לטוס לחו"ל זה לרוב לא עסק זול

הבעיה בה פוגשים מרבית הישראלים כשהם מתחילים לתכנן את החופשה שלהם בחו"ל היא ללא ספק האתגר הכלכלי. חופשות הן אף פעם לא עסק זול, כי בכל מקרה אנחנו צריכים לשלם על מלון, כניסה לאטרקציות שונות, אוכל ושופינג, אבל ההוצאה האחת הגדולה ביותר במסגרת החופשה שלנו בחו"ל היא הטיסות עצמן.

טיסות מאז ומעולן היו עסק יקר שבעבורו נאלצנו לשלם כמה מאות דולרים לכל הפחות, והעובדה הזו היא שמרתיעה ישראלים רבים מהשקעה בחופשה שמגיעה להם כל כך. עם זאת, בשנים האחרונות כבר ברור שלא חייבים לחורר את הכיס שלנו בשביל לטוס לחו"ל לחופשה שמגיעה לנו. נסקור בקצרה את האפשרויות שבפנינו למציאת טיסות זולות לעונת הקיץ הבאה עלינו לטובה קיץ 2015.

תחסכו לעצמכם הרבה כסף, ותמצאו טיסות זולות לקיץ 2015

בתור התחלה, טרנד משמעותי בעולם הטיסות ככלל הוא טיסות ה-low cost, כשכמעט כל חברת תעופה גדולה מפעילה גם חברת בת עם טיסות זולות שהן אולי נוחות מעט פחות אך מגיעות מנקודה א' לנקודה ב' באותה היעילות. ניתן לציין בהקשר זה את חברת UP של אל על בין השאר, את air berlin של חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה ודוגמאות אחרות.

באותו הקשר, גם בטיסות ליעדים מרוחקים שהן בדרך כלל יקרות יותר, אל תתעצלו ותחפשו באינטרנט את הדיל הזול ביותר עבורכם. כך אולי תאריכו את זמן הטיסה ויתכן שגם תבלו ים אחד בקונקשנים ארוכים יחסית, אך כל זאת תגיעו ליעד שלכם בזמן המבוקש ותהנו מהחופשה שלכם בדיוק באותה המידה. אם אתם מעוניינים למצוא טיסות זולות לקיץ 2015, כל מה שצריך לעשות הוא רק להיות נחושים ולהשתמש באינטרנט להשגת המטרות שלנו.

היום כבר אפשר לטוס לחופשה מפנקת בחו"ל ולא לחורר את הארנק

אחרי שהשגתם את הטיסה הזולה, אפשר ורצוי להשקיע את הכסף שנחסך בחופשה עצמה. הטיסה היא שולית לעומת החוויה של היעד התיירותי, וכל מה שנשאר לכם לעשות ברגע שהגעתם ליעד הוא ליהנות מהחופשה המפנקת שמגיעה לכם כל כך.