פסטיבלי מוזיקה

מוזיקה באתרי סקי ומסיבות "אפרה סקי" הפכו כבר לעניין שגרתי, אבל יותר ויותר אתרי סקי מציעים היום פסטיבלי מוסיקה, שנערכים ממש באתר הסקי – סמוך למסלולים או על המדרונות עצמם. 
פסטיבלים כאלה מתקיימים כמובן בהתאם למזג האוויר ועלולים להתבטל אם הוא לא מאפשר את קיומם, אבל רובם מתקיימים בזמנים הפחות סוערים של העונה, כך שניתן לדעת די זמן מראש אם עלול להיות שינוי בתאריך. פסטיבלים מסוג זה מתקיימים באוסטריה, בשוויץ ובצרפת, והמיקום המדויק של חלק מההופעות נמסר לא רק למי שנרשמו מראש בלבד, אלא לעיתים אפילו יום אחד בלבד לפני ההופעה. 

 

קניות פטורות ממס ומכס

אטרקציה בפני עצמה, ולא זולה, ברוב המקרים, אבל כזו שמבטיחה את הפריטים האופנתיים והיוקרתיים במיוחד. 
אין כמעט אתר סקי – בוודאי שלא בין אלה שבמערב אירופה – שאין בו רחוב קניות יוקרתי אחד לפחות. מה שיותר חשוב לדעת הוא שחלק מהאתרים מציעים גם פטור ממס או מכס, וזה הופך לפחות חלק מהפריטים לאטרקטיביים גם מבחינה כספית.

מחפשים אטרקציות וחבילות סקי? בחרו את אחד ממשרדי הנסיעות שלנו לדיל משתלם במיוחד.

מסיבות 

כאשר המסלולים נסגרים והשמש שוקעת, מתחילים חיי הלילה. ברוב האתרים מתקיימות מסיבות סוערות למדי, שמתאימות לא רק לצעירים, אלא גם למי שעברו את גיל 20. 
בהתאם לסגנון ולאופי האתרים השונים, יש לא מעט חיי לילה תוססים, מסיבות ובארים, שנפתחים כבר בשעות אחר הצהריים ונסגרים רק עם עלות השחר. הבארים הם אלה שמקיימים את רוב המסיבות, שתמיד נמשכות אל תוך הלילה.

 

מסלולים משפחתיים

הכוונה שלנו כאן היא לפעילויות משפחתיות שלא קשורות דווקא בסקי. בימים שבהם אתם לא גולשים או אם תרצו לצאת לפעילות שלג משותפת עם מי שעדיין לא מיומן, תוכלו לצאת לטיולים באופנועי שלג, במזחלות רתומות לסוסים ואף להחליק על הקרח עם מצנחי רחיפה. 


ארוחה טובה

שמרו לכם תקציב  לארוחת ערב טובה במסעדת גורמה. רוב אתרי הסקי מציעים חבילות שלמות, שכוללות גם ארוחות בבית המלון, אבל כדאי לשמור ערב אחד לפחות לארוחה טובה במסעדת שף בעלת כוכבי מישלן. נכון, המחירים ברוב המקומות גבוהים, אבל זו חוויה, ואם אוכל טוב באווירה יוקרתית מעניין אתכם – כדאי. 


פעילויות למשך היום

כל מה שתיארנו עד עכשיו עוסק בעיקר בפעילות שאחרי סקי, אולי מלבד שופינג. ובכל זאת, אל תשכחו שחלק מהאתרים נמצאים בעיירות שיש בהן לעיתים גם מוזיאונים קטנים ומעניינים, או אתרי טיול שלא מחייבים ידע בגלישה. 
בחלק לא מבוטל מהאתרים יש גם מעיינות חמים או אתרי ספא, שמציעים טיפולי יופי וטיפולים בריאותיים שונים. אנחנו מציעים לכם לחפש גם מקום כזה, ולשלב אותו בחופשה החורפית הבאה שלכם.