מחיר סתימה בשן

כמה עולה סתימה בשן?

עלות של סתימה בשן במרפאת שיניים פרטית היא בין 400-180 ₪, המחיר מתייחס לסתימה רגילה ללא חומרים יקרים כמו חרסינה או סתימה לבנה מיוחדת.

 

ממה מורכב מחיר סתימה בשן?

מחיר סתימה בשן מורכב מבדיקה כללית ואבחון מקצועי על ידי רופא שיניים מוסמך ומנוסה, ניקוי יסודי של השן, שיוף ומילוי החור בחומר איכותי, שחזור מבנה השן המקורי, התאמת גובה ובדיקת סגר בסיום הסתימה.

יש סוגים שונים של חומרי מילוי לסתימות בשיניים, החומר הרגיל הוא אמלגם, וסתימה לבנה או מחרסינה הן לרוב יקרות יותר בגלל איכות החומר.

 

סוגים נפוצים של סתימות:
 

  1. סתימה שחורה – סתימה רגילה באמצעות הכנת משחה מאבקה ייעודית המכילה כספית, כסף, בדיל, נחושת ואבץ, כלומר סתימת אמלגם. עד לפני כמה שנים רופאי השיניים ביצעו סתימות בעיקר באמצעות אמלגם בגוון שחור או כסוף.
     
  2. סתימה לבנה – חומר המילוי עשוי משרף מרוכב, סתימה לבנה נקראת גם קומפוזיט, והתוצאה היא אסתטית מאחר ורופא השיניים מתאים את גוון חומר המילוי ולשחזור מבנה השן לצבע השן המטופלת.
     
  3. סתימה חרסינה – סתימה הכוללת שחזור מבנה השן מחרסינה מבטיחה את התוצאה האסתטית המרשימה ביותר, הסתימה מתמזגת עם גוון השיניים הטבעיות, לכן זהו פתרון מומלץ לסתימות בשיניים בחזית הפה. חרסינה מבטיחה עמידות גבוהה לאורך שנים, היא משפרת את חוזק ומבנה השן, מונעת היווצרות כתמים והמראה המתקבל הוא אסתטי מאוד וניתן לחייך בפה מלא בשיניים לבנות, זו גם הסתימה היקרה ביותר.

 

מחיר סתימה בשן מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום רפואת השיניים והאורתודונטיה. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג הסתימה, דרישות מיוחדות ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים למרפאות שיניים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפהד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפה
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- מומחים לשיקום הפה והשתלת שיניים במרפאתנו,מרפאת ד"רגרוס אורה וישי,משתפים פעולה רופאים מומחים בשיקום
    גלריהגלריה
  • מרום לבריאות השן והלסת ד"ר גדעון הכטמרום לבריאות השן והלסת ד"ר גדעון הכט
    נותן שירות באזור רמת גן
    פתוח עד השעה: 14:00מרכז רב תחומי מזה 38 שנים משרת אלפי מתרפאים מאזור גוש דן ולא רק במרכז מתבצעים ניתוחים מורכבים ,טיפולי אסתטיקה והכל במחירים סב
  • בודנר ד"ר אנדריבודנר ד"ר אנדרי
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 16:00מרפאת שיניים שביט מתמחה בהשתלות שיניים. השתלות, תותבות, הלבנת שיניים, טיפולי שורש - צילום פנורמי. מענה מושלם לכל טיפולי השיני