מחיר כמה עולה כתר לשן

כמה עולה כתר לשן?

עלות כתר לשן היא בין 5,500-700 ₪, המחיר הנמוך מתייחס לכתר זמני בלבד העשוי מאקריל, והמחיר הגבוה מתייחס לכתר קבוע לשן העשוי ממתכת אצילה או מזרקוניה.

 

ממה מורכב מחיר כתר לשן?

מחיר כתר לשן מורכב מבדיקה כללית ומאבחון מקצועי במרפאת השיניים, ייעוץ, טיפול בשן הבעייתית, מילוי חומר שן שאבד בעקבות עששת ושחזור השן בהתאם לצורך. המחיר כולל הכנה לקראת התקנת הכתר כמו השחזה של כותרת השן באמצעות מקדחים שונים, הטבעה של השן המושחזת, שליחת ההטבעה למעבדה וייצור הכתר, בדיקת התאמה של הכתר לשן ולסגירת הפה והדבקה.

 

מה זה כתר לש ן?

השן מתחלקת לשני חלקים, החלק שמתחת לחניכיים, שאינו נראה והחלק שמעליהם. החלק שנמצא מתחת לחניכיים נקרא שורש. השורש אחוז בעצם הלסת ותפקידו לייצב את השן באחיזתה בלסת. החלק שנמצא מעל החניכיים, זה שרואים, נקרא כותרת. כתר לשן הוא תחליף מלאכותי לכותרת השן הטבעית, העשויה אמייל. כתר מלאכותי מותקן במקרים של נזקים חמורים שנגרמו לשן. הוא מולבש על השן ועוטף אותה מכל צדדיה. מטרתו של הכתר הוא למנוע את שבירתה של השן. 
 

 

סוגי כתרים לשן הנפוצים ברפואה שיניים

חשוב להתקין כתר לשן במצבים של שיניים שנשברו, שיניים שחוקות, עששת מתקדמת וחמורה המחייבת הסרה של חומר שן טבעי, לאחר טיפולי שורש ועוד. יש סוגים שונים של כתרים, לכן חשוב לקבל ייעוץ ומומלץ לבחור היטב את רופא השיניים ולוודא כי עוברים את הטיפול אצל מומחה לכתרים.

  • כתר חרסינה – הכתר עשוי מחרסינה כמקשה אחת או כציפוי. כתר חרסינה מתאים לשיניים קדמיות או אחוריות, הוא עמיד ואיכותי לאורך שנים. עם זאת, נדרשת הכנה הכוללת הסרה נרחבת של חומר שן קיים על מנת להבטיח הדבקה חזקה ועמידה.
     
  • כתר מתכת אצילה – כתר איכותי העשוי מסגסוגת של מתכות אצילות כמו זהב, פלטינה ופלדיום. כתר עמיד וחזק לאורך שנים, לא נוטה לשנות גוון והוא עמיד בפני זיהומים שונים.
     
  • כתר מתכת חצי אצילה – הכתר עשוי מסגסוגת של מתכות חצי אצילות ומבטיח עמידות טובה לאורך שנים, הרכב הכתר הוא בעיקר פלדיום וכסף, לכן הוא סופח פחות זיהומים והגוון שלו פחות משתנה עם הזמן.
  • כתר זירקוניה – מיוצר מיציקה של זירקוניה ללא כל סגסוגת מתכות. 

 

מחיר כתר לשן מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום האורתודונטיה ורפואת השיניים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג הכתר, דרישות אסתטיות של הלקוח ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים למרפאות שיניים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפהד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפה
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- מומחים לשיקום הפה והשתלת שיניים במרפאתנו,מרפאת ד"רגרוס אורה וישי,משתפים פעולה רופאים מומחים בשיקום
    גלריהגלריה
  • בודנר ד"ר אנדריבודנר ד"ר אנדרי
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 16:00מרפאת שיניים שביט מתמחה בהשתלות שיניים. השתלות, תותבות, הלבנת שיניים, טיפולי שורש - צילום פנורמי. מענה מושלם לכל טיפולי השיני
  • מרפאת שיניים - ד"ר מרשל הוץמרפאת שיניים - ד"ר מרשל הוץ
    נותן שירות באזור הרצליה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00מרפאת שיניים - ד"ר מרשל הוץ - מרפאת שיניים כללית. צוות עם ותק ומוניטין רב בתחום. שירות אדיב, מקצועי ולשביעות רצונו של כל לקוח