מחיר טיפול שיננית

כמה עולה טיפול שיננית?

עלות טיפול שיננית היא בין 250-100 ₪, המחיר מתייחס לטיפול רגיל אצל שיננית לשמירה על היגיינת הפה ומניעת מחלות שיניים וחניכיים, ללא טיפול פלואוריד ואיטום חריצים. עלות הטיפול בפלואוריד על ידי שיננית היא בין 100-45 ₪.  

 

ממה מורכב מחיר טיפול שיננית?

מחיר טיפול שיננית מורכב מביקור במרפאת השיניים, אבחון כללי של היגיינת הפה, ייעוץ מקצועי והמלצות למטופל, התאמת הטיפול הנדרש (ניקיון יסודי של חלל הפה, ניקוי והסרת אבנית, פלואוריד, איטום חריצים, ניקוי כתמים שונים מהשיניים וכו'), טיפול יסודי על ידי שיננית מנוסה ועוד.

 

כמה זמן לוקח טיפול שיננית?

טיפול אצל שיננית נמשך בדרך כלל עשרים דקות עד ארבעים דקות, בהתאם למורכבות הטיפול ומצב הפה והשיניים של המטופל.

 

כמה זמן אסור לאכול אחרי טיפול אצל שיננית?

אם הטיפול של השיננית כולל פלואוריד אסור לאכול לפחות חצי שעה עד שעה ממועד סיום הטיפול. לאחר טיפולי שיננית רגילים הכוללים ניקוי אבנית וכתמים מהשיניים, ניתן לשתות ולאכול ללא הגבלה, אך עקב רגישות קלה עדיף להמתין כחצי שעה, ומומלץ להתייעץ עם השיננית.

 

איך נוצרת אבנית בשיניים?

אם לא מקפידים על היגיינת הפה וצחצוח שיניים מיטבי לפחות פעמיים ביום, במהלך הזמן מצטברים שאריות מזון, לכלוך, רובד חיידקים ופסולת תאים מסביב לשיניים. האבנית היא למעשה שכבה המצטברת ונצמדת לשיניים, היא גורמת לנזקים חמורים לשיניים ולפגיעה משמעותית במראה האסתטי של שיני המטופל.

 

מחיר טיפול שיננית מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום רפואת השיניים והאורתודונטיה. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר, והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג ומאפייני הטיפולים ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים למרפאות שיניים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפהד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- שיקום הפה
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    פתוח עד השעה: 17:00ד"ר אורה וד"ר ישי גרוס- מומחים לשיקום הפה והשתלת שיניים במרפאתנו,מרפאת ד"רגרוס אורה וישי,משתפים פעולה רופאים מומחים בשיקום
    גלריהגלריה
  • בודנר ד"ר אנדריבודנר ד"ר אנדרי
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח בשעה: 16:00מרפאת שיניים שביט מתמחה בהשתלות שיניים. השתלות, תותבות, הלבנת שיניים, טיפולי שורש - צילום פנורמי. מענה מושלם לכל טיפולי השיני
  • נאוה רפאל שינניתנאוה רפאל שיננית
    נותן שירות באזור רעננה
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00נעים מאוד אני נאוה רפאל מתמחה כשיננית. שיננית הוא לא רק טיפול להסרת אבנית, אלא טיפול חיוני שמסייע במניעת בעיות עתידיות כגון